Water games - Organization rules. Improving swimming strokes breaststroke, crawl, character. Development of swimming dovedností.Zvyšování special swimming skills. Correction of previously fixed bugs. Rescue of drowning, helping an exhausted swimmer and first aid. Personal improvement.
Last update: Mgr. Lukáš Chvostek (08.09.2022)
Hry ve vodě. Zdokonalování plaveckých způsobů prsa, kraul, znak. Rozvoj plaveckých dovedností.Zvyšování speciálních plaveckých schopností. Korekce dříve fixovaných chyb. Osobní zdokonalování.
Aim of the course -
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (21.11.2012)
Improvingtechniqueswimming strokes.
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (09.10.2013)
Zdokonalování techniky plaveckých způsobů.
Literature -
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (21.11.2012)
Miler,T.awheels.Paramedic- Safetyand Rescueby the water.Prague:CRC VRS2007
Miler, T.a kol. Záchranář - Bezpečnost a záchrana u vody. Praha : VZS ČČK 2007
Resch,J., Kutner,E. Jak se neutopit. (Učíme se hrou a vesele). Olomouc: Hanex,1995.
Counsilman,J.E. Závodní plavání.Praha: Olympia 1974
Hofer, Z..Technika plaveckých způsobů. Praha : Karolinum, 2003
Syllabus -
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (21.11.2012)
Improvement ofswimming skillsand techniques ofswimming styles.Water gameswith a focuson the youngerschool age,drowningrescueand first aid.The increaseswimmingenduranceand strength.Removal ofpreviouslyfixedbugs inswimmingtechniquefreestyle,breaststrokeandcharacter.Personalimprovement.Credit requirements: activeparticipation in classes.
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (09.10.2013)
Zdokonalování plaveckých dovedností a techniky plaveckých způsobů. Hry ve vodě. Zvyšování plavecké vytrvalosti a síly. Odstraňování dříve fixovaných chyb v plavecké technice kraul, prsa a znak. Osobní zdokonalování. Zápočtové požadavky: aktivní účast na výuce.
Course completion requirements -
Last update: Mgr. Lukáš Chvostek (08.09.2022)
Credit requirements: 75% activeparticipation in classes.
Last update: Mgr. Lukáš Chvostek (08.09.2022)
Zápočtové požadavky: 75% aktivní účast na výuce.
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky.