|
|
|
||
In guided practice students learn how to supervise worker(s) in the way most natural to them (individual, group or team
supervision, depending of their individual possibilities), and at the same time, they get acquainted with the competencies
related to carrying out supervision I/7, I/8, I/9 and others, they wish to explore, depending on their own decision.
Last update: Lukešová Lenka, Bc. (24.05.2011)
|
|
||
Témata výuky:
školu) ve svém oboru a uzavře s ní rámcovou dohodu o poskytování supervize. Zvolí vhodnou strategii vstupu do organizace tak, aby optimálně motivoval pracovníky k zájmu o supervizi. Je-li třeba, provede andragogicky pojatý seminář. Dle dohody s organizací vybere z možných zájemců o supervizi jednoho či více pracovníků organizace a vyjedná s ním/s nimi supervizní kontrakt včetně indikátorů „úspěchu“. V rámci kontraktu pak realizuje supervizi. Předmět navazuje na další předměty této specializace, zejména videoanalýzu a skupinová intervize a vzájemné konzultování. Last update: Pištěková Romana (18.06.2014)
|
|
||
Student si vybere na základě postupného jednání relevantní pomáhající organizaci (příp.školu) ve svém oboru a uzavře s ní rámcovou dohodu o poskytování supervize . Může jít také o jeho vlastní organizaci. Zvolí vhodnou strategii vstupu do organizace tak, aby optimálně motivoval pracovníky k zájmu o supervizi, je-li to třeba ( andragogicky pojatý seminář apod.) Dle dohody s organizací si pak vybere z možných zájemců o supervizi jednoho či více pracovníků organizace a vyjedná s ním/s nimi supervizní kontrakt včetně indikátorů „úspěchu“. V rámci tohoto kontraktu pak realizuje supervizi a hodnotí „úspěch“. Minimální počet sezení přímo poskytované supervize v jednom supervizím procesu požadovaný ze strany školy pro účely kazuistiky je 8. Last update: Blahovcová Andrea, Mgr. (02.09.2008)
|