|
|
|
||
In this course, students enhance their experience of professional group supervision work, under qualified supervision they learn how to recognise good supervision practice, and how to start their own group supervision practice.
Last update: Lukešová Lenka, Bc. (24.05.2011)
|
|
||
Cíle a výstupy:
se zásadami dobré praxe (viz příprava skupinové supervize), případně včetně provedeného náboru členů skupiny a kontrahování se zadavatelem a se skupinou. Student dle svých možností osloví potenciální zájemce o skupinovou supervizi, naváže s nimi kontakt, připraví pro ně případně seminář o supervizi, vybere členy skupiny a uzavře kontrakt skupinové supervize. Balíček důkazů Důkaz I:
výsledcích výběru členů skupiny, písemný kontrakt
sezení Důkaz II:
provedeném sezení (přiblížení kontextu, vysvětlení pojetí zakázky, kritická reflexe jednotlivých fází skupinového supervizního sezení, sebereflexe v roli supervizora). Záznam musí ukazovat práci ve všech fázích vedení skupinové supervize. Ve zprávě student prokáže, že chápe principy skupinové supervize. Rozsah praxe I:
dvouhodinová sezení skupinové supervize (bez semináře), osvojení si natáčení videa a zpracování videozáznamu, zpracování zprávy z praxe (včetně přípravy důkazů I a II). V zájmu dobrého osvojení si postupů a fází supervize doporučujeme do praxe zařadit i pozorování několika supervizích procesů, realizovaných zkušenými supervizory a záznamem pozorování v jednotlivých fázích supervize. Rozsah přijaté supervize:
Metody učení:
tomto období je kladen důraz na důkladné osvojení si fází skupinové supervizí práce a na vypracování zakázky. Po dohodě se skupinou, příp. kontaktní osobou je průběžně natáčen videozáznam skupinové práce, který student následně analyzuje a konzultuje buď s vedoucí praxí ve škole, nebo se svým supervizorem. Jeden z vybraných záznamů volí jako závěrečný důkaz pro praxi I. Last update: Pištěková Romana (18.06.2014)
|
|
||
Téma praxe je určeno kontraktem o praxi. Student zpracuje sebereflexi učení a předloží důkazy dobré praxe ve zvoleném případu. Student doloží konkrétními a relevantními důkazy, co on sám rozeznává u sebe nebo u jiného (např.jím supervidovaného) pracovníka při práci s uživatelem za kriteria dobré praxe.Může a nemusí při tom využít soustavu kompetencí sociálního pracovníka.Důkazy musí být zvoleny tak, aby dobrou praxi prokazatelně a konkrétně dokladovaly i pro nezúčastněného pozorovatele či hodnotitele. Last update: Novotná Obeidová Dina, Mgr. (18.07.2008)
|