|
|
|
||
The course focuses on acquiring basic knowledge of marketing theory. Students learn in the first part of the basic concepts, tools, methods of marketing, the second part is dedicated to the marketing strategies of companies, and particularly with regard to sports marketing strategies in services and non-profit sector.
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (16.09.2020)
|
|
||
Cílem výuky je vytvoření základního přehledu o fázích marketingu a jeho nástrojích tak, aby studující mohli řešit projekty se zaměřením na marketing. Dále je cílem předmětu, aby absolventi/ky tohoto předmětu byli/y schopni/y:
Student/ka je schopen/na výše uvedené aplikovat na praktických příkladech a pro různé situace firem na trhu. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (29.09.2023)
|
|
||
Požadavky na zápočet:
Požadavky na zkoušku:
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (02.10.2023)
|
|
||
Povinná:
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. KOTLER, P. Marketing Management. Analýza plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5. PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2008. ISBN 80-247-02541. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha, Grada. 2004. Manažer. ISBN 80-247-0393-9. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
Doporučená:
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. Manažer. ISBN 80-7169-641-2. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0402-1. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7. OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-154-6. VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. Last update: Mejsnarová Linda, Mgr., Ph.D. (09.01.2019)
|
|
||
Požadavky na zápočet:
Požadavky na zkoušku:
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (02.10.2023)
|
|
||
Přednášky:
Semináře: 1. - 13. Aplikace teorie z přednášek na praktických příkladech. Prezentace individuálních a skupinových projektů Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (02.10.2023)
|
|
||
Studijní materiály - Moodle: Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (02.10.2023)
|