SubjectsSubjects(version: 964)
Course, academic year 2024/2025
   Login via CAS
Marketing communication - PMNG134
Title: Marketingová komunikace
Guaranteed by: Department of Sport Management (51-300100)
Faculty: Faculty of Physical Education and Sport
Actual: from 2023
Semester: winter
Points: 0
E-Credits: 3
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:2/0, C [HT]
Capacity: unknown / unknown (0)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
Key competences:  
State of the course: cancelled
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Level:  
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
Guarantor: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Pre-requisite : PMNG118
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Kurs marketingové komunikace má poskytnout studentům rozšířený pohled na problematiku plánování, přípravy a realizace komunikačních kampaní. Kurs navazuje na základní předmět Marketing. Představuje současné moderní nástroje a trendy v marketingové komunikaci jak v offline tak v online prostředí. Výuka je doplněna o praktické příklady a případové studie, které poté studenti sami zpracovávají v rámci zápočtu.
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
Course completion requirements - Czech

Zpracování a prezentace případové studie

Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
Literature - Czech

Povinná:

KOTLER, P. et al. Moderní marketing - 4. evropské vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.

KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management - 12. vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.

OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. 4. vydání. Praha: Management Press, s.r.o., 2011. 223 s. ISBN 978-80-7261-154-6.

VAN DEN BERGH, J., BEHRER, M. Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou „generaci Y“. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2012. 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.

VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. 71 s. ISBN 978-80-246-2027-5.

VYSEKALOVÁ, J. a kol. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6.

VYSEKALOVÁ, J. a kol. Psychologie reklamy. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.

VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.

Doporučená:

MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. 223 p. ISBN 978-981-4276-93-1.

PRINGLE, H. Celebrity Sells. 1st edition. West Sussex, UK: John Wiley & Sons Ltd, 2004. 311 p. ISBN 978-0-470-86850-8.

Last update: Mejsnarová Linda, Mgr., Ph.D. (14.01.2019)
Requirements to the exam - Czech

Zpracování a prezentace případové studie

Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
Syllabus - Czech

Přednášky:

1. Plánování a tvorba komunikační strategie

2. Plánování reklamní kampaně

3. Reklama, efektivní formy reklamy

4. Komunikační média

5. Psychologie reklamy, motivy v reklamě

6. Využití celebrit v reklamě

7. Příprava a tvorba tištěné a televizní reklamy

8. Hodnocení účinnosti reklamní kampaně

9. Digitální a online komunikační kanály

10. Akce a nástroje na podporu prodeje

11. Úvod do public relations ve sportu

12. Zásady osobního prodeje

13. Prezentace zápočtových případových studií

14. Prezentace zápočtových případových studií

Last update: Mejsnarová Linda, Mgr., Ph.D. (14.01.2019)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html