-
Bartoňová, M. (2017). Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Brno: Masarykova univerzita. Tato monografie se zaměřuje na výuku žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání.
-
Bartoňová, M., & Vítková, M. (2016). Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Brno: Masarykova univerzita. Publikace se zabývá inkluzivní didaktikou a metodami výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách.
-
Bartoňová, M., & Vítková, M. (2020). Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie. Brno: Masarykova univerzita. Kniha poskytuje strategie a metody pro efektivní výuku v heterogenních třídách.
-
Bartoňová, M., Magerová, J., Pipeková, J., Řehulka, E., Viktorin, J., & Vítková, M. (2019). Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty. Brno: Masarykova univerzita. Publikace se zaměřuje na roli školních speciálních pedagogů a psychologů v inkluzivním vzdělávání a jejich spolupráci s dalšími subjekty.
-
Bartoňová, M. (2014). Approaches to Students with Learning Disorders in Inclusive School Environment. Brno: Masarykova univerzita. Kniha se věnuje přístupům k žákům s poruchami učení v inkluzivním školním prostředí.
Last update: Kadrnožková Monika, PhDr., Ph.D. (05.05.2025)
-
Bartoňová, M. (2017). Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Brno: Masarykova univerzita. Tato monografie se zaměřuje na výuku žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání.
-
Bartoňová, M., & Vítková, M. (2016). Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Brno: Masarykova univerzita. Publikace se zabývá inkluzivní didaktikou a metodami výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách.
-
Bartoňová, M., & Vítková, M. (2020). Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie. Brno: Masarykova univerzita. Kniha poskytuje strategie a metody pro efektivní výuku v heterogenních třídách.
-
Bartoňová, M., Magerová, J., Pipeková, J., Řehulka, E., Viktorin, J., & Vítková, M. (2019). Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty. Brno: Masarykova univerzita. Publikace se zaměřuje na roli školních speciálních pedagogů a psychologů v inkluzivním vzdělávání a jejich spolupráci s dalšími subjekty.
Last update: Kadrnožková Monika, PhDr., Ph.D. (05.05.2025)
|