|
|
|
||
The subject includes the following topics: System of school counseling in the Czech Republic (history, legislative provision of advisory services, standard activities of PPP, SPC, SVP, counseling staff). Identification of support level and appropriate support measures and their degrees for pupils with special educational needs, Pedagogical Support Plan, Dynamic Assessment, Diagnosis of Intellectual Abilities Diagnosis of Class Climate, Diagnosis of Specific Learning Disorders Autism Diagnosis
Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejčastějšími diagnostickými a intervenčními postupy, které se vážou k období docházky do ZŠ a se systémem služeb v rámci školského poradenství. Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (24.05.2018)
|
|
||
Aktivní účast na cvičeních, vyžaduje se 70 % účast Zhotovení diagnostické/reedukační pomůcky Administrace diagnostického nástroje Písemná zkouška Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (28.03.2018)
|
|
||
Základní studijní literatura a studijní pomůcky Last update: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (03.02.2018)
|
|
||
Systém školského poradenství v ČR (legislativní úprava poskytování poradenských služeb, standardní činnosti PPP, SPC, SVP, poradenští pracovníci školy) Diagnostika rozumovýcho schopností Diagnostika specifických poruch učení, reedukace a kompenzace těchto poruch Dynamická diagnostika (principy a východiska, formy intervence) Diagnostika školního a třídního klimatu Diagnostika autismu Podpůrná opatření 2. až 5 stupně ve vzdělávání žáků se SVP Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)
|