|
|
|
||
Integrating pupils with special educational needs into school physical education lessons is a complex process that cannot be achieved without a thorough knowledge of the subject. The course BASICS OF APPLIED MOTION ACTIVITIES is focused on introduction and introduction to basic concepts of APA.
Last update: Pádivý Martin, Mgr. (29.01.2020)
|
|
||
Active participation Last update: Pádivý Martin, Mgr. (29.01.2020)
|
|
||
Cacek, J., Korvas, P., (2009) Integrovaná výuka a tělesná výchova na základní škole. MU Brno. Čadová, E. (2010). Současné trendy v integraci dítěte s tělesným postižením do tělesné výchovy. In A. Vyskočilová (Ed.), Integrace – jiná cesta III: sborník příspěvků ze semi-náře (pp. 27–33). Olomouc: Univerzita Palackého Kudláček, M., Ješina, O., Machová, I. /2007/. Aplikované pohybové aktivity pro osoby s tělesným postižením. Olomouc UP Kudláček, M., & Ješina, O. (2008). Integrace žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy. Olomouc: Univerzita Palackého. Kudláček, M., Ješina, O., Bláha, L., & Janečka, Z. (2010). Kompetence učitelů tělesné výchovy ve vztahu k integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní tělesné výchově. Tělesná kultura, 33(1),41–56. Renotiérová,M., Ludíková,L. /2004/. Speciální pedagogika. Olomouc: UP Spurná, M., Rybová, L. & Kudláček, M. (2010). Participace žáků s tělesným postižením v integrované školní tělesné výchově. Aplikované pohybové aktivity v teorii a praxi,1, 33–38. Válková, H. (2011). Aplikované pohybové aktivity v univerzitním studiu. Aplikované pohy-bové aktivity v teorii a praxi, 2, 29–41. http://files.czepa.webnode.cz/200019179-57bdb59b14/czepa_Co_je_dobre_vedet_n02.pdf http://files.czepa.webnode.cz/200020816-3fda840d47/fal_brozura_CVICENI_2016_e4.pdf Last update: Pádivý Martin, Mgr. (29.01.2020)
|
|
||
The position of disabled people in the social system and the reflection of this position in the pursuit of physical activities. Last update: Pádivý Martin, Mgr. (29.01.2020)
|