|
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (01.09.2021)
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 120 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 20 minut, doba očekávané přípravy na 1 hodinu reflexního semináře 30 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 20 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 6 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 20 hodin. Seminární práce 12 hodin, příprava na zápočet 10 hodin. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (Ed., 2008). Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. Průvodce Portfoliem z pedagogicko-psychologické praxe (v Moodle) |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
Thematic areas according to the portfolio: Pedagogical part: Pedagogical communication and teaching strategies, Pedagogical work of teachers focusing on selected aspects, elaboration of the Final Reflection. Psychological part: school rules, rules of conduct at school. Student activities at school: 1. focused listening to lessons 2. analytical analyzes of lessons with school teachers 3. analytical analyzes of lessons with faculty teachers and classmates, group 4. elaboration of analysis according to portfolio 5. thematic seminars with school teachers and faculty teachers, group preparation of an presentation of an optional topic according to the portfolio 6. data collection for the psychological part of the portfolio |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
|