|
|
|
||
The course is an introduction to the theory of teaching, it presents a basic terminological apparatus, a framework for professional reasoning, and orientation in the Czech curricular context. It leads students to a reasoned description of teaching situations and to an understanding of teaching methods. It creates prerequisites for subsequent didactic subjects, which will be focused on the analysis of strategic teaching models and on the planning and evaluation of teaching.
Last update: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Studující vhodně použije základní didaktickou terminologii k popisu výukové situace. Vysvětlí způsob a podmínky realizace vybraných výukových strategií, uvede odborné důvody pro jejich využívání. Last update: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová studijní zátěž odpovídá 50 hodinám. Přímá výuka 5 hodin přednášek. Příprava na přednášky 5 hodin celkem za semestr, práce se studijními materiály v e-learningu 10 hodin celkem za semestr, zpracování průběžných úkolů 10 hodin celkem za semestr. Samostudium odborné literatury 10 hodin celkem za semestr, příprava na zkoušku a vykonání zkoušky 10 hodin. Last update: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu je zvládnutí závěrečného testu, který bude probíhat online v prostředí Moodle. Last update: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (03.10.2024)
|
|
||
Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka: kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi. Praha: Edukační laboratoř. Last update: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
1. Vymezení didaktiky, základní terminologie a metody zkoumání, literatura. Vyučování založené na evidenci a tradiční didaktické zásady. Last update: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||