|
|
|
||
Last update: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (11.10.2020)
|
|
||
Last update: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (11.10.2020)
Osvojení si dovednosti aplikace výsledků vlastní vědecké práce ve výuce a další pedagogické činnosti. |
|
||
Last update: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (11.10.2020)
Delors, J. (1997). Učení je skryté bohatství. Zpráva mezinárodní komise UNESCO – „Vzdělávání pro 21. století“. Praha: ÚVRŠ. Dostupné z http://www.unesco.org/delors/delors_e.pdf Vališová, A., & Kasíková, H. a kol. (2007). Pedagogika pro učitele. Praha: Grada. Chvál, M. (2003). Validita – její druhy a současné pojetí validizace. (Závěrečná zpráva projektu „Zavá-dění nových metod do učitelského vzdělávání na UK v Praze“ k dílčímu úkolu „Vypracování metodiky ke zjišťování predikční validity písemných testů používaných na UK“). Praha: Univerzita Karlova. Maňák, J., & Švec, V. (2003). Výukové metody. Brno: Paido. Byčkovský, P., & Kotásek, J. (2004). Nová teorie klasifikování kognitivních cílů ve vzdělávání: Revi-ze Bloomovy taxonomie. Pedagogika, 54(3), 227-242. |
|
||
Last update: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (11.10.2020)
Vědecká práce jako zdroj pedagogických aplikací Typy výuky a způsoby pedagogické komunikace |
|
||
Last update: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (11.10.2020)
Průběžná pedagogická činnost v pregraduálním studiu v rozsahu 3-5 hodin týdně s využitím výsledků studentovy vědecké práce úzce související s disertačním úkolem. |