|
|
|
||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (11.09.2023)
Cílem integrované náslechové praxe z českého jazyka je seznámení s prostředím školy, prací učitele a výukovými strategiemi užívanými při výuce předmětu český jazyk a literatura. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (11.09.2023)
Učebnice českého jazyka a literatury pro příslušný stupeň / ročník; Rámcové vzdělávací programy a další kurikulární materiály. |
|
||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (11.09.2023)
Minimálně 12 náslechů v hodinách českého jazyka a literatury, rovnoměrně vybrané. Účast na reflektivních seminářích, kde budou reflektována předem vybraná témata, na něž se student při náslechové praxi zaměří. Z toho důvodu je nezbytně nutné, aby studenti začali vykonávat náslechovou praxi až po 1. semináři, kde se dozvědí potřebné informace. Studentka/student doloží: - 12 záznamů o vyučovacích hodinách (proporční zastoupení jazykové, literární a komunikační a slohové výuky, pokud nepůjde o integrovaný přístup) - Protokol o vykonání náslechové praxe potvrzený vybranou školou, případně i vyučujícím - Závěrečnou písemnou reflexi Studenti mohou vykovávat praxi: a) na školách dle vlastního výběru (po domluvě s vedoucím praxe) b) na fakultních školách (https://pages.pedf.cuni.cz/praxe/spoluprace-se-skolami-a-zarizenimi/seznam-fakultnich-skola-a-zarizeni/) |