|
|
|
||
Last update: KOHNOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2012)
|
|
||
Last update: KOHNOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2012)
Cílem metodiky studia je poskytnutí základních informací o studovaném vzdělávacím programu, formě a organizaci studia, obsahu a požadavcích na studenty. Uvedení do metod distanční formy studia a do problematiky a metod kombinovaného studia a seznámení s požadavky řízeného samostudia. Dalším cílem je uvedení do historického kontextu profese vychovatele, legislativní vymezení vzdělávání vychovatelů a přehled dokumentů vzdělávací politiky. |
|
||
Last update: KOHNOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2012)
DVOŘÁKOVÁ, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání.Liberec: Technická univerzita, 1999. ISBN 80-7083-332-7. CHAROUZEK, Z.; PAVLÍK, O. Distanční vzdělávání : Základní charakteristiky a realizační možnosti : Studijní materiál pro řízené sebevzdělávání. Praha : Akademie J. A. Komenského, 1993. ZLÁMALOVÁ, H. Úvod do distančního vzdělávání. 2. vyd. Praha : Centrum pro studium vysokého školství, 2000. ISBN 80-86302-10-5. Zákon č. 561/2004 Sb. školský zákon Zákon č. 563/2004 Sb.. Vyhláška č. 317/2005 Sb. ve znění novely č. 412/2006 Sb. o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice - Bílá kniha, Praha. MŠMR, 2001 |
|
||
Last update: KOHNOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2012)
|
|
||
Last update: KOHNOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2012)
Aktivní účast na výuce. V případě omluvené absence - splnění požadavků je možné na vypsané konzultaci, kde prokážete orientaci v přednášené tematice a poskytnutých studijních podkladech. |