InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Jáchym Bártík [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super rýchly. Ak aspon jeden človek rozumel išlo sa dalej a nič sa nevysvetlilo
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Hodiny jsou velmi příjemné!!!
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý přístup,
rychlé reakce na dotazy,
bez výhrad
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Férové bodovanie bonusových úloh. Dobrá komunikácia cez mail. Ochota ostať i po hodine.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming in C++ [NPRG041, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi milý a ochotný cvičící.
Občas nedokázal odpovědět na některý dotaz, ale to mu u jazyka tak komplexního jako c++ můžu těžko zazlívat. Zadání některých domácích úkolů formou prezentace ze cvičení mi občas přišla trochu chaotická.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je strašně moc vstřícný a vždy se snaží najít řešení aby vyhovovalo oběma stranám. Na zprávy (ať už mail nebo Mattermost) odpovídá vždy rychle. Za mě patří mezi nejlepší cvičící programování na fakultě.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení je super, probíhá formou samostatné práce, kde se procvičuje to, co bylo na přednášce. Naučil jsem se něco nového i přesto, že PHP jsem znal a byl jsem v něm zběhlý.

Mrzí mě, že cvičení tvoří poměrně velkou část bodů, které se promítají do známky. Zvážil bych přidat body k domácím úkolům a naopak body za cvičení snížit.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je ok, pro někoho, kdo webové aplikace ještě neviděl.
Líbila se mi snaha zapojit studenty do přednášky občasným dotazem a následným hlasováním.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Advanced Programming of Web Applications [NSWI153, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Fajn vyučující se zájmem o výuku i studenty, bezproblémová komunikace, nemám co vytknout.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Advanced Programming of Web Applications [NSWI153, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Příjemný vyučující, o tématu se s ním dá kdykoliv promluvit a vždy poradí. Navíc prezentace měl vždy aktuální, tedy prezentované technologie skutečně odpovídaly těm z posledních let a ne 20 let starým.
Comment on course, Introduction to Data Engeneering [NDBI046, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2023, 2. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Oproti přednášce mě cvičení mnohem více zaujala a bavila. Tedy spíše domácí úkoly než cvičení - cvičení více méně nebyla, zadávaly se na nich pouze domácí úkoly.

Mohli jsme si vyzkoušet práci s daty, metadaty a provenance a zveřejňování dat. Zadání byla místy trochu moc stručná - ve výsledku to ale nevadilo a byl prostor pro vlastní kreativitu. Úkoly byly časově nevyvážené, první dva byly výrazně náročnější než zbylé. Obsahově ale byly velmi dobře vymyšleny - byla hodně praktická a používaly se moderní technologie.

Předmět tedy velmi doporučuji. Jen bych předem doporučil alespoň základní znalost RDF, které je hodně využíváno.
Comment on course, Introduction to Data Engeneering [NDBI046, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2023, 2. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Přednáška se snažila pokrýt mnoho témat. Některá byla podle mě zvolená dobře - práce s daty, API, slovníky, ontologie. Jiná mi přišla moc teoretická a zbytečně zdlouhavá - teorie informace, kódování, šifrování. Zkouška na závěr mi přišla rozumně obtížná a zvládnutelná.
Comment on course, Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičení je nejlepší být vždy přítomný jak fyzicky (1 bod), tak mentálně (1 bod), hodí se to kvůli formě získání zkoušky. Zápočtový program a získání zápočtu OK. Úkoly jsou dost bodově nevyvážené, obvzlášť v JS části - Obdélníky a Obdélníky (efektivně), mi přišly jako moc velká práce za tak málo (1 každý) bodů. Povinné úkoly jdou zvládnout bez problémů.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Hodiny jsou velmi příjemné, protože vyučující je připraven zodpovědět všechny vaše dotazy, zatímco vy se věnujete samostatnému řešení úkolů. Jediné, co bych chtěla doplnit, je práce pro celou skupinu, tj. před hlavní částí výuky, kdy studenti sami píší kód, by bylo dobré předvést na tabuli řešení vzorového příkladu, který nebude řešit vyučující, ale skupina, která bude odpovídat na návodné otázky vyučujícího.
Jinak je vše skvělé.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Dobře rozvržené,
úkoly odpovídaly tomu co se probíralo a byly dobře popsané.
Fajn cviko.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Na tie bonusové úlohy často neostal skoro žiaden čas. Chcelo by to k tým prezentáciám nejakú detailnejšiu literatúru, napríklad ako to je u predmetu "Úvod do Linuxu".
Comment on course, Programming of Web Applications [NSWI142, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
PHP je hodně, JS je málo.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Bodování na zkoušce má podivnou formu.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět jde dodělat bez zkoušky což je plus.
Teoreticky jde dodělat na 1 bez zkoušky, ale to vyžaduje 98% úspěšnost ve všech ohledech (docházka, bonusy zápočtový test atd.)
Jinak dobře rozvržené - jak HTML,CSS,PHP i JavaScript jsou probrány akorát aby si člověk udělal představu jak se s nimi operuje a k čemu jsou dobré
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Predmet pomerne dosť časovo náročný, vedomostne zvládnutelný pokiaľ má človek už nejaké skúsenosti s OOP. Pri zadaniach na recodexe mi často prišlo, že popis úlohy bol nejasný alebo dokonca významovo nesedel na 100% s anglickou verziou.
Comment on course, Advanced Programming of Web Applications [NSWI153, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejvíce se mi líbilo cvičení a diskuse o Dockeru, to je jedna z technologií, které jsou dnes standardem, a proto mi přijde důležité ho kvalitně učit. Na cvičeních nebyla povinná docházka a dala se nahradit úkoly, to taktéž hodnotím pozitivně. Jediné, co musím vytknout, je složitost projektu. Pro typické druháky, kteří předtím nikdy takovou komplexní aplikaci nedělali, je obtížné se v týmu zkoordinovat tak, aby všichni svou práci uměli udělat, a to pokud možno kvalitně a brzy. Proto by se mi líbilo, kdybychom si na cvičení postupně nějakou takovou aplikaci psali a postupně se přidávala funkcionalita. Tím by si všichni prakticky vyzkoušeli všechny části a poté by se mohli například soustředit na nějakou jimi zvolenou, která je zajímá.
Comment on course, Advanced Programming of Web Applications [NSWI153, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2023, 3. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, Master's (post-Bachelor)
Líbilo se mi, že jsme na přednášce probírali obecné koncepty webových aplikací. Sice jsme je probírali v rámci rozličných frameworků pro php, js a javu, ale vždy to bylo s pomocí abstrakce nad konkrétními vlastnostmi, tj. nikdy jsme nebyli nuceni se učit nějaký konkrétní framework nazpaměť. Výsledně můžu říct, že jsem získal hezký vhled do webových aplikací.

Hlavní práce pro zápočet byla uložena do softwarového projektu. Mohli jsme pracovat v týmu nebo samostatně. Zadání bylo jednotné pro všechny a volbu technologií a způsob vypracování byl na nás. Pracoval jsem sám a hodně jsem se u toho naučil. Zadání bylo postaveno tak, aby člověk narazil na některé koncepty z přednášky, takže člověk věděl kam sáhnout a se zbytkem si musel už poradit.

Vzhledem k rozsáhlosti tématu webových aplikací mi předmět přišel povedený.
Finálně, líbilo by se mi, kdyby předmět měl část o security - architektura, certifikáty, podpisy, https... z detailnějšího pohledu vývoje, implementace a produkce.
Author of entry is known to survey organiser, 02.07.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Oproti zimnímu semestru se minimálně zabývá PHP, což považuji za velké plus. Je velmi obtížné obsáhnout vývoj webových aplikací do jedné přednášky, jelikož jde o obrovské množství informací, ovšem to se poměrně dobře povedlo.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html