InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Pupil-foreigner in a Czech School [OB2303V07, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento předmět byl pro mě velmi přínosný. Ocenila bych pokud by bylo možné si tento předmět zapisovat opakovaně. Jelikož cvičení pro žáky, které jsme během semináře vytvářeli jsou velmi dobře využitelné i v praxi.
Student has disallowed display of personal data, 09.08.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Uvítala bych spíše náměty na práci s cizinci v hodinách, informace především didaktického směru. Přednášené referáty od studentů se totiž zaměřovaly spíše na informace o daném etniku a zemi, které si může každý nalézt sám.
Mgr. Varvara Skibina [41-KCJ], Pupil-foreigner in a Czech School [OB2303V07, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Skvělé hodiny pod vedením skvělého pedagoga.
  • Děkuji vám, to vy jste skvělí studenti.
    PhDr. Zuzana Stárková, Ph.D. [41-KCJ], Pupil-foreigner in a Czech School [OB2303V07, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Pro mě zatím nejhorší předmět z volitelných předmětů na KČJL. Nudný, nezajímavý. Je za jeden kredit, množství požadavků a příprava na jednotlivé semináře tomu však neodpovídají. Požaduje se velká připravenost a aktivita, za níž je nejen malé ohodnocení kredity (v porovnání s povinnými předměty), ale hlavně tento předmět nic nepřináší, nemotivuje, neprohlubuje znalosti.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html