InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Sociolinguistics [OB2303411, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Nejsem si moc jistá úspěšností učebních metod doktora Janovce. Jistě studenty přivede ke čtení odborných knih na dané téma, nemyslím si ale, že si studenti odnáší z výuky kýžené znalosti i chuť do dalšího studia dané oblasti. Méně někdy možná skutečně znamená více.
PhDr. Pavel Sojka, Ph.D. [41-KCJ], Sociolinguistics [OB2303411, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Jsou potřeba velmi podrobné znalosti. Možná až zbytečné biflování.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Čtení textů o sociolingvistice. Nezajímavé až nudné, předčítání v hodinách odpovídá spíše základní škole. Test = umět zpaměti informace, které byly v textech - ve stylu naučit se a zapomenout.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2015, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Doba výuky nebyla úplně vhodná (Pátek 14.25-16.00), obsah předmětu myslím není úplně srozumitelný (nebo obsahu není tolik, aby naplnil celý předmět). Jinak bylo provedení zajímavé a jako doplněk ke studiu přínosné.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přesné a jasné. Zkoušky vypsané brzy, testy opravené ještě týž den, látka je dobře propojená s literaturou k předmětu. Jen si říkám, zda není zbytečné některé věci projíždět znovu v hodinách. Raději bych se dozvěděla více o konkrétních příkladech jazykové politiky, jazykového plánování jaká je budoucnost sociolingvistiky. Na druhou stranu je pak člověk skvěle připravený na zkoušku (pokud plní zadané úkoly a chodí na semináře.)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html