InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Eva Bomerová [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Praxe probíhala v příjemném klima, vyučující podával dostatečnou zpětnou reflexi výuky a byl velice nápomocen při tvorbě vyučovací hodiny.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji velké množství materiálů a zajímavých odkazů v Moodlu. Myslím, že by bylo dobré, kdyby náplně seminářů více odpovídaly tomu, co je pak vyžadováno po studentech v testu. (Tím však nechci říct, že by semináře měly být jen "tréninkem" na test.) Nicméně zdálo se mi, že v testu jsou po studentech vyžadovány takové dovednosti, které si neměli téměř vůbec možnost někde vyzkoušet, nebo se na ně svědomitě připravit. (Přestože chodili pravidelně na přednášky i semináře.)
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji přehledné uspořádání materiálů v Moodlu a velké množství zajímavých odkazů.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji přehledně a jasně formulované požadavky pro splnění praxe.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Didactics of mathematics with practice II [O01210151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
To co děláme na seminářích a přednáškách je teorie, ač teorie ke které docházíme skrze praktické činnosti. To co je v testu je ale ze zcela jiného soudku - to je praxe. Již druhý semestr si sedám k zápočtovému testu z didaktiky matematiky, ale nevím, co psát. Nakonec něco vymyslím, ale jistota chybí. Nevím si rady s konkrétními situacemi, neumím podávat "berličky" slabším žákům, transformovat úlohy na těžší či lehčí. To je to, co mi na seminářích chybí. Chápu, že je teorie k praxi potřeba, kdy na ni ale přijde čas? Je toho moc a času málo, chápu to, toto jsou jen fakta, která mě znepokojují.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html