InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Ondřej Kalenda, Ph.D., DSc. [32-KMA], Functional Analysis 1 [NMMA401, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Pan profesor vše dobře vysvětloval, není co vytknout.
prof. RNDr. Ondřej Kalenda, Ph.D., DSc. [32-KMA], Functional Analysis 1 [NMMA401, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Profesor Kalenda je vynikající učitel. Od vytištěných shrnutí kapitol, přes sady názorných a řešitelných příkladů až po návaznost vět a eleganci důkazů. Nemluvě o jeho nadlidské trpělivosti a vstřícnosti konzultovat.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Výborný přednášející, vždy skvěle připravený na přednášku. Vše vysvětluje přesně tak do hloubky, jak je potřeba, a při jakékoli nejasnosti ochotně odpovídá na dotazy jak na přednáškách, tak přes email či na konzultaci. Velmi přehledné webové stránky, podklady k přednášce vynikající. Férový zápočet a zkouška, při nejasnostech u úkolů na zápočet vždy pomůže a podmínky ke zkoušce jsou jasné a spravedlivé. Někdy mě zarazila anglická výslovnost, ale vždy jsem rozuměl.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Pan profesor je naprosto skvělý přednášející, má opravdu velký přehled o různých odvětvích matematiky. Přednášky má skvěle připravené a dobře látku vysvětluje.
Comment on course, Functional Analysis 1 [NMMA401, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Na cvičeních se prezentovaly příklady ze sbírky prof. Kalendy. Nároky na zápočet by asi mohly být větší -- klidně více příkladů na vypracování během semestru (ani není myslím třeba, aby každý student měl jiné zadání). Možná by nebylo na škodu některá jednodušší tvrzení nechat jako domácí úkol (to se týkalo ale spíše kurzu UFA než FA1).
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Na cvičení studenti i vyučující předváděli řešení teoretických příkladů, což mi vyhovovalo.
Comment on course, Functional Analysis 1 [NMMA401, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
Celkově kurz je skvělý, myslím jeden z nejlepších co jsem zatím měl. Nebylo by na škodu více komentovat intuici za důkazy, ještě více zdůraznit kontext a význam pojmů a vět -- třeba typické ukázky použití v jiných oblastech matematiky.

Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Tematicky se mi topologické vektorové prostory extrémně líbí. Bavilo mě jen tak si vzít do ruky skripta a zkoušet si jednotlivá tvrzení dokázat. Bohužel předmět byl, tak jako většina ostatních předmětů na mff, veden tak, že učitel důkazy diktuje, student si je zapisuje. Jednou za čas stráví pár hodin tím, že se pokusí dokázaná tvrzení aplikovat na nějakém konkrétním příkladu, ale povětšinou se jen snaží chápat, co vyučující říká. O tomhle přesně si ale myslím, že by studium na matfyzu být nemělo. Rád bych byl veden k tomu, abych tvrzení uměl sám odvozovat, nejen se naučit chápat to, co mi řekne někdo jiný.
  • Děkuji za zpětnou vazbu. Nemyslím si ovšem, že důkazy byly "diktovány", spíše byly vysvětlovány a ty těžší byly k dispozici na webu. Samostatné odvozování bylo možné trénovat na příkladech k pochopení látky - během cvičení byla předvedena jen menší část, případní nadšenci měli spoustu problémů k řešení. Smyslem tohoto předmětu je porozumět určitým částem teorie a některým důkazovým technikám a naučit se teorii aplikovat aspoň na některých příkladech. Ideálně by to studentům mělo pomoci později dokazovat věty, které před nimi nikdo nedokázal, modifikovat známé důkazové techniky a vytvářet nové. Na to, aby studenti sami vymýšleli již vymyšlené obtížné důkazy, opravdu prostor není.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, Master's (post-Bachelor)
    Naprosto skvělý předmět. Zajímavý, obohacující. Oproti úvodu mi to přišlo snazší, ale to je možná tím, že už člověk něco málo tuší a jen zobecňuje dále. Velmi doporučuji.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html