InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Kristýna Kuncová, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 3 [NMMA201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
jednoznačně nejlepší a nejochotnější cvičící
  • Díky.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Perfektně připravená cvičící s krásně zpracovanými materiály. Umí přehledně, intuitivně a lidsky vysvětlit probíranou látku. Je vždy ochotná konzultovat a její konzultace mi dost pomohly zvládnout zkoušku, díky za ně
  • Děkuji.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Oceňuji snad úplně všechno. Kristýna je nejlepší cvičící, kterou jsem kdy potkala. Vypíchla bych skupinové práce, při kterých dokáže jednoduchými pravidly skupinky stmelit a učení se v kolektivu pak dává smysl.
  • Děkuji. Jsem ráda, že skupinové práce fungují.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Cvičící byla naprosto famózní, je na ní vidět, že jí matematická analýza i učení skutečně baví a pozitivní atmosféru přenáší na studenty. Zároveň se člověk nebojí zeptat, pokud nerozumí nějaké věci, o které sám moc dobře ví, že je to naprosto triviální blbost, kterou by ve druháku znát měl. Cvičení byla doplněna spoustou interaktivních zábavných prvků jako rozdávání samolepek, promítání grafů, dobře představitelných příkladů (což obvzláště u funkcí více proměných, které jsou vcelku abstraktní, je velmi užitečné). Dále musím ucenit, že si dala tu práci, naučit se naše jména, což oceňuje hlavně v kontextu toho, že vím, že učí i jiná cvičení z jiných předmětů a nejen jednu parelelku týdně. Navíc je vidět, že na sobě chce pracovat a v kvalitě svých cvičení se chce posouvat. (Několikrát se nás ptala na zpětnou vazbu).

    Ještě poslední věc, kterou bych chtěl vyzdvihnout je indivuduální přístup, kdy například řekla dopředu, že příští týden bude skupinová práce a kdo nechce pracovat ve skupince, ať se s ní domluví. Sám teda naopak skupinovou práci uvítám, nicméně mi přijde strašně super, že myslí i na lidi, kterým to nemusí vyhovovat a kteří radši chtějí pracovat samostatně.

    Na závěr bych měl i jednu drobnou výtku a to je rychlost opravování písemek. Zatímco spolužáci z jincýh cvik většinou věděli výsledky ještě ten den, tak já jsem musel čekat skoro celý týden. Nicméně jak jsem psal, jsem si vědom toho, že cvičící má na starosti více předmětů než tuhle jednu paralelku týdně, takže to naprosto chápu.
  • Mockrát děkuju. Jsem moc ráda, že to všechno zmíněné pomáhá a dává smysl a že je dobré to zachovat.
    Písemkám rozumím, zkusím ten týden u písemek zkrátit.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Skvělé cvičení a skvělá vyučující.
  • Děkuji.
    prof. RNDr. Luboš Pick, CSc., DSc. [32-KMA], Mathematical Analysis 3 [NMMA201, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    velmi příjemný výklad a přístup ke studentům
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Profesor je přátelský a občas vtipkuje.
    Když něco nevíte, nebo napsal chybu na tabuli, tak rád odpoví nebo téma vysvětlí znovu.
    Velmi rád vyjde vstříc, není problém si domluvit konzultaci.
    Protože jsem student se speciálními potřebami, tak jsem velmi ocenil, když jsem dostal víc času navíc, než jsem měl nárok.
    RNDr. Lenka Slavíková, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 3 [NMMA201, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Příklady vysvětluje dobře, zadání ale píše pouze na tabuli a řekne odkaz, odkud jsou, takže když jsem si chtěl během zkouškového počítat, tak jsem musel brát příklady od jiných cvičících.
    Comment on course, Mathematical Analysis 3 [NMMA201, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Na cvičení se vlastně pouze počítá a vysvětluje látka na písemku, tedy mi chybí vyšší propojení se zajímavou teorií z přednášky
    Cvičení bylo i tak málo, počítání bylo objemově podobně jak v minulých semestrech, ale pouze polovina cvičení, tedy nezbýval čas se propočítat k těžším příkladům.
    Zápočtové písemky bývají jednoduché, ale některá zadání 3. písemky nebyla dobře časově uzpůsobená těm 30 minutám.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Počítání v průběhu semestru mi přišlo asi i o něco jednodušší než v prvácké analýze a to i přes to, že bylo výrazně víc abstraktnější a nešlo o věci, které by člověk částečně znal už před nástupem na matfyz. V porovnání s teorií bych řekl, že určitě lehčí a stravitelnější část.
    Comment on course, Mathematical Analysis 3 [NMMA201, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Z důvodu počítání je téma metrických prostorů rozděleno kapitolou o derivacích. To je trochu otravné, ale jednotlivé kapitoly v metrických prostorech jsou ucelené, tudíž to nevadí.
    K předmětu jsou rozsáhlá skripta, ale lepší je používat samotné zápisky z přednášek poskytnuté vyučujíčím.
    V syllabu jsou zahrnuty věty jako existence spojité funkce bez derivace a úplnost Lp prostorů, které mají velmi náročný důkaz, ale nejsou nezbytné pro kurz.
    Téma metrických prostorů je velmi zajímavé a bavilo mě se ho učit
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html