AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Orientační praxe [OBPP14006, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Naprosto skvělá "Orientační praxe", byla vybrána opravdu velmi zajímavá zařízení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Orientační praxe se mi opravdu velmi líbila. Mgr. Richterová nás vzala po různých školách, které měly odlišná zaměření. Vše bylo velmi zajímavé a přínosné, přes centrum pro seniory až po MŠ pro autistické děti.
Mohu jen vřele doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
paní magistra se vždy snažila vyhledávat zajímavá místa pro naši praxi, bylo to velmi obohacující, myslím, že většina studentů by se do takových míst jindy sama nepodívala a ani neměla tu možnost je navštívit. Nemluvě o tom, že paní magistra byla vždy maximálně vstřícná a příjemná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji !!! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Díky za skvělou orientační praxi a výbornou motivaci. :)
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Sociální a pedagogická komunikace [OB2317114, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů!!! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět byl pro mě velikým přínosem. Bylo to nejen kvalitou hodin, ale i schopností ostatních kolegů se zapojit do modelových komunikačních situací. Touto cestou bych za tuto zkušenost ráda poděkovala.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy [OKN2317007, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jedna z nejlepších přednášek, co tento semestr byla.
Přednášející svému oboru opravdu rozumí, mluví z praxe a dokáže to prodat.
Více takovýchto vyučujících.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Aktuální problémy školní pedagogiky [OKO131246, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Seminář hodnotím velice pozitivně, paní magistra je fundovaný odborník, její seminář byl oáza v poušti
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Práce se sociálně patologickými jevy ve škole [OKO131356, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Paní magistře píši jedničku s hvězdičkou, více takových vyučujících
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy ve školách [ONPP1420, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vynikající, velmi konkrétní výuka, zabývající se konkrétními problémy a ne jen teorií. K tomu velmi korektní a zároveň pozitivní přístup vyučující dělá z tohoto předmětu pravděpodobně nejkvalitnější předmět celé pedagogicko-psychologické přípravy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2015, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejpřínosnějších předmětů na této škole, navíc pojatý velmi motivační a leckdy i zábavnou formou (viz historky o mátovém té...) Paní Richterová zodpověděla snad všechny palčivé otázky, které jsem ohledně profese učitele měla - často rozebírala i věci, na které jsme pouze mysleli a které jsme se báli říct nahlas. Děkuji za tento předmět a za řadu tipů do praxe.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí [ONPP1424, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Semináře s Mgr. Richterovou byly velice přínosné. Nebyla s námi pouze jako dozor a kontrola docházky, ale každý týden nás doslova zasypávala praktickými nápady a podněty. Neopakovala znovu pouze teoretické poučky, ale nabízela nám typy jak ty a ty postupy proměnit do praxe. Bylo znát, že není jen teoretičkou, která by byla zcela odtržena od školního prostředí. Naopak. Díky vlastnímu působení na škole v pozici učitelky nám měla opravdu co předat a o co se s námi podělit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Perfektní přístup, vše na vynikající úrovni, rychlé hodnocení a připomínky k odevzdaným pracem. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Bylo by vhodnější konat tuto praxi v rámci oborové praxe, která by byla delší a byl by zde delší čas na možnost pozorování i práce s žákem. Pokud někoho pozorujeme 4 hodiny týdně 7 týdnů, nemůžeme z toho dělat velké závěry.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Práce s odborným textem II [ON2314514, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tuto vyučující jsme na kurz neměli.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Práce s odborným textem II [ON2314514, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tuto vyučující jsme na kurz neměli.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK