AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Souvislá praxe pro pedagogy II [ON23142011, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
možnost splnit si předmět běhěm semestru- luxus =o))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
S výběrem zařízení, kde jsem plnila praxi, jsem neměla problém díky kontaktům. Vím ale, že byli spolužáci, kteří dlouho nemohli nic sehnat. Na jednu stranu se mi líbí, že nám byla ponechána volnost a mohli jsme si zařízení vybrat a sehnat sami, ale myslím si, že by katedra měla zajistit třeba 5 míst v nějakých zařízeních, pro studenty, kteří nemohou nic nic najít.

Měla jsem problém s požadavky, podle kterých nás měli hodnotit vedoucí praxe v daném zařízení. Jsou sice docela podrobně rozepsané, ale hodí se jen k výuce pedagogiky. Když je povaha praxe jiná než samostatná výuka, kritéria se nedají aplikovat a vedoucí praxe pak neví, "co mi tam má napsat". Nejhorší je, že ani já nevím.

Forma závěrečného semináře mi příliš nevyhovovala. Potěšilo mě sice, že měl každý student možnost se vyjádřit (prezentací), ale přestože byl na prezentaci časový limit, někdo ho nedodržel a vyučující diskuzi příliš aktivně nemoderovala, takže se vše protahovalo na úkor ostatních studentů, kteří přišli na řadu až na konci. Mezitím zase polovina studentů odešla, protože měla odprezentováno, a studenti na konci prezentovali třem lidem.
Je nás sice v ročníku málo, ale zvládnout všechny prezentace i s diskuzemi za jedno setkání, které začíná až v 17:30, bylo nesmírně náročné. Myslím, že kdyby byla třeba setkání dvě, byla by to příjemnější forma.

Mrzelo mě, že mi vyučující k portfoliu nedala téměř žádnou zpětnou vazbu. Beru to tak, že se jí asi zpracování líbilo...
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK