AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Co cením jsou připomínky k domácím úkolům.
Pokud máte otázky, je občas těžké z Bednárka dostat odpověď která by vám pomohla. V polovině případů mi bylo akorát řečeno, že můj kód je "zbytečně moc obecný".
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Cviká sú skôr rozšírenie prednášky. Opravuje veľmi rýchlo a spätná väzba je veľmi stručná a veľmi vám pomôže k zlepšeniu sa.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super přednášející
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný přednášející. Jeho výklad je trochu moc závislý na prezentacích a jeho prezentace zase na výkladu, ale zkouška je čistě praktická, takže to tolik nevadí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý přednášející, byť výklad je trochu monotónní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Zaujímavá výuka, kde sa človek nikdy nenudí. Páčia sa mi časté príklady a porovnania s inými OOP jazykmi.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Byla to jedna z těch lepších přednášek. Má cool brýle.
Mgr. Jiří Klepl [32-KDSS], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Petr Tvrdek, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
cvicici velmi dobře vysvětluje témata a jednotlivé věci při praktických cvičeních, laboratorní práce jsou snadno pochopitelné a dají se dělat doma. vždy vám pomůže, když napíšete na mattermost, a dá vám tipy.
Marek Sádovský, 02.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci bol v pohode, trochu tichý ale vždy ochotný vysvetliť čokolvek.
Mgr. František Mejzlík [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborný přístup, aktivní odpovědi na dotazy a zpětná vazba, nemám moc co dodat.
Maximilián Maliar, 02.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi príjemný cvičiaci ktorý vždy zrozumitelne vysvetlil všetky nové veci a potom nám ich ukázal aj v praxi.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Super přístup ke studentům. Připravenost i kvalita byla vysoká. Doporučuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Super dostupnosť všetkých materiálov použitých na cvikách. Výborná komunikácia. Férový zápočet. Feedback ku každému zadaniu. Zaujímavé príklady na cvičeniach.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byl velmi přívětivý, jak ohledně individuálního vysvětlování nepochopené látky, tak ohledně doplňování prací, čímž umožnil studentům látku opravdu pochopit.
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci bol na cvičeniach veľmi zhovievavý, komunikatívny a dával dôraz na dôležité veci a kvalitný kód. Veľmi oceňujem autentickosť vlastnej prezentácie dostupnej pre študentov. Pán Svoboda má perfektnú emailovú komunikáciu. Na začiatku semestra predstavil priebeh predmetu aj cvičení. Neskôr detailne vysvetlil požiadavky k zápočtovému programu a všetky deadliny v jednom emaili.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia s pánom Svobodom boli veľmi dobré, každý týždeň som na ne tešil. Bol vždy pripravený, ak mal človek s hocičím problém, mohol sa opýtať a pán Svoboda mu s ním pomohol. K cvičeniam mal pripravené slidy, na ktorých boli ukážky kódu, takže ak človek niektoré cvičenie vynechal, tak si moholl látku prejsť sám doma. Na cvičeniach slidy dopĺňal jeho výkladom, ktorý bol zrozumiteľný. Tiež pomáhal pri problémoch pri riešení domácich úloh.
Petr Hrdina, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji připravenost na výuku a celkově vysokou kvalitu cvičení. Líbí se mi koncept pravidelných úkolů, člověk má zpětnou vazbu a čas zvyknout si programovat C++.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Férový a profesionální cvičící, který výborně moderuje tempo cvika. Přestože se probralo dost konceptů za cvičení, nepřipadalo mi to nijak uspěchané. U domácích úloh je jasné co se po nás chce, a zpětná vazba na vypracování byla přínostná. Oceňuji taky, že pan Svoboda latexem tvoří některý z nejkvalitnějších studijních materiálů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Svoboda is an excellent professor, one of the best in the faculty. He cares a lot about his teaching and passing the knowledge to his students, it is felt in every task and instruction throughout the semester. He will help with any need and always available for questions and feedback. I enjoyed the course even though it was difficult, and often frustrating, because it was taught with passion and care by him.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší programovací cvičení, co jsem za ty 3 roky měl. Čas na cvičeních pan Svoboda využívá tak efektivně jak to jen jde a opravdu mi přišlo, že má smysl tam chodit. Na cvičeních si člověk vyzkouší všechny potřebné koncepty a v úkolech (kterých je sice víc než u jiných cvičení, ale jsou tak akorát náročné a velmi dobře člověka připraví na zkoušku i na C++ jako takové) se už jen využívají v trochu komplikovanějším kontextu. Na případné dotazy, ať už na cvičení nebo mailem při práci na úkolech, pan Svoboda vždy ochotně, rychle a jednoduše odpoví. Zároveň narozdíl od (bohužel) většiny jiných programovacích cvičení jsou úkoly zadány do nejmenšího detailu i s tipy k implementaci a člověk je na ně ze cvičení 100% připraven a nemusí tápat v tom, co se od něj vlastně vůbec chce a jaké všechny koncepty by na to mohl využít. Za mě opravdu velký palec nahoru!
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý a ochotný cvičící.
Občas nedokázal odpovědět na některý dotaz, ale to mu u jazyka tak komplexního jako c++ můžu těžko zazlívat. Zadání některých domácích úkolů formou prezentace ze cvičení mi občas přišla trochu chaotická.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující je strašně moc vstřícný a vždy se snaží najít řešení aby vyhovovalo oběma stranám. Na zprávy (ať už mail nebo Mattermost) odpovídá vždy rychle. Za mě patří mezi nejlepší cvičící programování na fakultě.
Mgr. Adam Šmelko [32-KDSS], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Adam Šmelko není nijak světoborný, ale je velice sympatický. Bavilo mě k němu chodit a rozhodně toho nelituji. Pokud jde o domácí úkoly, mohl být i trošku přísnější - někteří studenti mají pocit, že domácí úkoly jsou k ničemu a potom v půlce semestru zjistí, že vlastně C++ nechápou. Pokud jde o samotnou výuku, zpravidla byl problém stihnout celou prezentaci, pokaždé se na konci muselo pospíchat. Možná by stálo zato se míň držet prezentací a zaměřit se spíš na praktickou ukázku a příklady na procvičení.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na všech ostatních cvičeních můžete odevzdávat závěrečný projekt v létě, na tomto cvičení to není možné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Má velmi dobré a zábavné cvičení, pokud máte rádi trochu toxický humor. Na dotazy odpovídá jakoby nevrle, ale když se nenecháte odradit, tak dobře poradí a dovysvětlí.

Chce to mít trochu odolnější náturu, takže rozumím tomu, že spoustě lidem nesedne. Mě s ním cvičení velmi bavilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní styl vyučování, vtipné poznámky, dobře se poslouchá.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Neučil
Připomínka k předmětu, Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Látka byla velmi těžká, ale dobře vysvětlená, a předmět byl dobře vedený, čímž byla i tato těžká látka poměrně dobře pochopitelná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
C++ se nějak naučíte, ale bude to bolet.
V přednáškách je všechno, chtělo by to lépe organizovat slidy a prezentaci. Byli na nás akorát hrnuty hromady C++ features bez velkých ukázek použitelnosti.
Požadavky na kód při zkoušce se zcela neshodují s těmi na cvičeními. Při cvičení je kladen velký důraz na návrh řešení, objektový model a kvalitu kódu a máte 2 týdny to nakódit. Při zkoušce naopak musíte za krátkou dobu něco nabastlit, hlavně aby to sežral recodex (stačí na dvojku).
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňujem množstvo domácich úloh, ktoré sme dostávali každý týždeň. Tak som sa rýchlo naučil základy programovania v C++. Domáce úlohy však často boli časovo náročné a vyčerpávajúce, obzvlášť v prvej polovici semestra.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
ako repetentovi sa mi nepáčilo že k výuke bolo veľmi malo informácii k splneniu všetkých požiadaviek (napr. o novom zapoctovom teste)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel jsme na cvičení rozebírali teorii, kterou jsme potkali na přednášce až později. Tím se ztrácelo dost času. Cvičení bylo celkem jednoduché, úkolů málo, celkově považuji obtížnost za adekvátní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mě naučila hodně a přijdou mi velmi dobře sestavená.
Reut Tal, 08.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
This is a course that teaches you a lot if material, one week at a time. It is one of the courses in which I leaned the most from in university. The tasks are difficult but it’s very rewarding once you get them right. The amount of credit you get for the amount work you put in is really unproportional and it’s hard to manage while taking a lot of other courses, especially because there is still a project at the end, but you do learn a lot so I would say it is worth it, if you are willing to put in a lot of effort.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly nebyly povinné, což považuji za plus - pokud jsem ale úkol udělal, tak jsem dostal dobrou zpětnou vazbu. Forma mi přišla OK, možná bych nechal trochu víc času na zápočtový test nebo povolil používání Stack Overflow (což ale asi jde proti tomu, co test zkouší)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Trochu chaotická organizace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Ocenil bych, kdyby se na samotném cvičení více programovalo. Tedy kdyby studenti dostávali nějaké úkoly co mají naprogramovat na tom cvičení apod. Tím více myslím, že by samotné programování tvořilo alespoň 70 procent obsahu cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Chcelo by to trochu zložitejšie úlohu pre lepšiu prípravu na skúšku. Formát cvičenia bol dobrý - polo-prednáška a potom programovanie.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Málo kreditů za hodně práce. Každé cvičení nutno dodělat doma, do toho domácí úkoly, projekt, zápočet, zkouška. Pokud se někdo zadrhne/onemocní, je těžké to s ostatními předměty dohnat s ohledem na kritéria kreditů za rok. Jinak výklad zajímavý a cvičení naučí.
Připomínka k předmětu, Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je velmi zajímavý, ale zkouška je fakt fakt fakt hrůůůza - programování na čas... celý semestr se nám opakuje, jak se musí programovat pěkně, pořádně, dělat dekompozici atd. a pak se musí za tři a půl hodiny honem honem rychle naplácat nějaký program a na tom závisí splnění zkoušky. Fakt je to škoda, já osobně prostě neumím za tak krátkou dobu hodnem rychle něco nějak ošklivě splácat a kvůli tomu mám se splněním zkoušky problémy :( Bylo by lepší, kdyby to bylo trochu víc na styl zkoušky ze C# s dr. Ježkem, kde je nějaká teorie spolu s nějakými krátkými malými praktičtějšími úlohami a to podle mě mnohem lépe ukáže, zda tomu člověk rozumí, či ne. Je to opravdu škoda, protože mě jinak C++ díky tomuto předmětu opravdu zaujalo, ale kvůli té zkoušce pociťuji určitou marnost a vyhoření, že když mě to baví a jinak mi to docela jde, tak prostě podmínkou ke splnění zkoušky je něco honem rychle za pár hodin naplácat :(
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Užitečný předmět, bohužel přednášky nemají takový význam pro absolvování předmětu. Chápu, že na přednáškách se prostě programovat nenaučíme, ale i tak by na tom šlo zapracovat. Navíc přednášky a cvičení na sebe moc nenavazovaly, většinu témat jsme potkali poprvé na cvičení (což trošku plýtvá časem). Bylo by lepší témata trošku zpřeházet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Škoda že chybí záznamy. Ty by přitom bylo jednoduché pořídit, když byly přednášky v N1. Existují ale z korony.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
predmet sám o sebe v ničom neviniká je to také ponorenie sa do fungovania c++
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je pomerne náročný, no pre mňa zaujímavý. Myslím si, že by bolo dobré, aby bolo absolvovanie predmetu "Programovaní v C" doporučené ako taká "prerekvizita". Niektoré prezentácie sú pomerne chaotické, kde je naraz veľa informácií a človek sa v tom začne strácať. Možno by bolo lepšie ten obsah trochu viacej natiahnuť na viacero slidov prezentácie.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK