AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Připomínka k předmětu, Počítačové řešení fyzikálních úloh [NMMO212, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Témata projektů byly velmi zajímavá a obtížnost úloh tak akorát, jen na konci semestru bylo té práce opravdu hodně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.08.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jeden z najlepších predmetov, čo som zatiaľ na Matfyze zažil.
Oceňujem možnosť práce v tíme, rýchlu reakciu na dotazy a detailne spracované študijné materiály.
Na prednáškach panovala mimoriadne priateľská atmosféra, chodil som tam rád.
Jediná škoda, že na tento predmet som počas semestru nemal toľko času, čo by som chcel, a čo by si zaslúžil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Predmet je časovo náročný, lepšie povedané, raz do týždňa človeka zavalí úlohami, pri ktorých nezanedbateľnú časť práce tvorí zisťovanie, čo a ako vlastne treba urobiť, čítanie sprievodného článku a dohadovanie sa v tíme. Na druhú stranu sú úlohy veľmi zaujímavé a pri čítaní zadania človek dostane chuť sám robiť v tejto oblasti výskum, pretože to má význam. Po tom, ako sme začali dostávať presné zadania, čo máme urobiť, sa situácia zlepšila, ale povinností bolo stále veľa.
Keď sa zadal veľký projekt, na ktorý boli dva týždne namiesto jedného, týždeň na to sa zadal ďalší.
Aj napriek veľkej snahe vyučujúcich o uvoľnené hodiny a o to, aby nás riešenie úloh bavilo, bola atmosféra hodín skôr workoholická a predmet ako taký nepríjemný, za čo môže veľké množstvo projektov, ktoré treba behom semestra stihnúť.
Prínosom bolo, že sme na úlohách pracovali v tímoch, čo znížilo záťaž na jednotlivca a naučili sme sa kooperovať.
Najviac sa mi páčilo prezentovanie výsledkov, kedy človek mohol vidieť, ako úlohu vyriešili iné tímy a tiež sme dostávali užitočnú spätnú väzbu.
Ku koncu semestra, kedy bola medzera medzi tým, čo vieme, a tým, čo máme urobiť, obrovská, bola tendencia ignorovať sprievodné články a prednášky na hodinách, a len algoritmicky vykonať úlohy podľa pokynov.
Myslím si, že by pomohlo vypustiť minimálne tretinu projektov, aby bol predmet rozumne zvládnuteľný.
Veľa problémov som mal s počítačom, pretože jazyk Wolfram Mathematica, kde sme robili väčšinu úloh, je škaredý. Napriek tomu, že sa dá predmet v pohode zvládnuť s Windowsom, nám bol intenzívne propagovaný Linux, čo bolo vcelku nepríjemné.
Petr Rašek, 09.06.2023, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, probírané fyzikální úlohy se vybraly dobře a jsou k nim skvělé materiály. Předmět je taky velice praktický a naučí věci důležité pro bakalářku - práce s matematickým SW, psaní v LaTeXu a prezentování. Navíc po celý semestr panovala velmi uvolněná atmosféra. Práce v týmu bohužel moc nefungovala a bylo by dobré se jí také více věnovat, ale to hlavní je nakonec na studentech. Předmět je také časově náročný a člověk by se do něj rád ponořil víc, ale objektivně při dalších předmětech už času mnoho nezbývá.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK