|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. (21.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. (01.03.2024)
Předmět je vyučován ve formě studijních bloků věnovaných vybraným tématům z oblasti pedagogické psychologie a metodám realizace výzkumu v těchto oblastech. Studijní opory ke kurzu jsou budou v průběhu semináře k dispozici v Moodle: |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. (14.02.2024)
Pro ukončení předmětu je požadováno: 1) účast na seminárních setkáních v rozsahu minimálně 75% (3 setkání ze 4). 2) plnění úkolů zadávaných k jednotlivým semiárním tématům 3) písemný test k prověření znalostí relevantních pro vybraná témata přednáškového a seminárního bloku (prezentace, studijní materiály a studijní opory k aktuálnímu přednáškovému a seminárnímu cyklu, vybrané kapitoly předepsané literatury). |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. (14.02.2024)
Seminární témata pro jednotlivá přednášková a seminární setkání 1. Psychologie ve školském resortu (systém pedagogicko-psychologického poradenství v ČR, Školní poradenská pracoviště, školní psycholog, pedagogiko-psychologické poradny, střediska východné péče) 2. Školní třída jako sociální skupina (klima školní třídy, školní třída jako sociální skupina, sociometrie ) 3.Rodina a škola (vztah rodiny a školy, domácí vzdělávání) 4. Prestiž učitelké profese (dilemata učitele, postavení učitelské profese) |