PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Seminář k závěrečné práci 3 - úpolové sporty - PTUS408
Anglický název: Theses methodological seminar 3; Specialization - combat sports
Zajišťuje: Katedra gymnastiky a úpolových sportů (51-300600)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2023
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
Garant: Mgr. Vít Třebický, Ph.D.
Anotace -
Poslední úprava: PhDr. Adam Zdobinský (08.12.2023)
Předmět je primárně určen studentům, kteří mají v úmyslu psát závěrečnou práci na katedře gymnastiky a úpolových sportů. Předmět je zaměřen na trénink vědecko-výzkumných dovedností. V rámci předmětu studijní skupina provádí sběr jednoduchých dat a následně data vyhodnocuje. Získané dovednosti a informace studenti využijí při psaní vlastní závěrečné práce.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Adam Zdobinský (08.12.2023)
  • Student se aktivně podílí na vědecko-výzkumné činnosti.
  • Student dokáže vlastními slovy popsat a odůvodnit jednotlivé kroky postupu řešení výzkumného problému.
  • Student dokáže demonstrovaný postup (v teoretické rovině) aplikovat na jiné reálné výzkumné problémy, které souvisejí s problematikou trenérství.
  • Student se orientuje v relevantní literatuře, která je profilující pro záměry jeho závěrečné práce.
  • Student se kriticky staví k dostupným zdrojům literatury.
  • Student umí vytvořit kvalitní a formálně hodnotný písemný dokument - projekt závěrečné práce.

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Adam Zdobinský (08.12.2023)
  • Max 2 absence
  • Aktivní účast na programu
  • Prezentace projektu závěrečné práce
  • Zápočtový úkol

Literatura -
Poslední úprava: PhDr. Adam Zdobinský (08.12.2023)

Metodical tutorial for final thesis:

Ellis, P. D. (2010). The Essential Guide to Effect Sizes: Statistical Power, Meta-Analysis, and the Interpretation of Research Results. Cambridge University Press. ISBN 978-0521142465

Ferjenčík, J. (2000). Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha: Portál. ISBN 80-7178-367-6.

Lakens, D. (2019). The practical alternative to the p-value is the correctly used p-value. 1-22.

Lakens, D. Improving Your Statistical Inferences. Dostupné na: https://lakens.github.io/statistical_inferences/

Navarro, D. J., Foxcroft, D. R. (2022). Learning statistics with jamovi: a tutorial for psychology students and other beginners. ()

Scheel, A. M., Tiokhin, L., Isager, P. M., & Lakens, D. (2021). Why Hypothesis Testers Should Spend Less Time Testing Hypotheses. Perspectives on Psychological Science, 16(4), 744-755.

Wheelan, Ch. (2013). Naked Statistics: Stripping the Dread from the Data. New York: W. W. Norton & Company. ISBN 978-0-393-07195-5.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK