|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (31.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (31.01.2019)
DOBRÝ, L., VELENSKÝ, E. Košíková. Teorie a didaktika. Praha : SPN, 1987. DOBRÝ, L., SEMIGINOVSKÝ, B. Sportovní hry. Výkon a trénink. Praha : Olympia, 1988. DOBRÝ, L. Didaktika sportovních her. Praha : SPN 1988. DOBRÝ, L. a kol. Integrovaná praxe ve sportovních hrách. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 77, 2/2011. s. 7-17. ISSN 1210-7689. JANSA, P. a kol. Pedagogika sportu. Praha : Nakladatelství Karolinum, 2012. PSOTTA, R., VELENSKÝ, M. a kol. Základy didaktiky sportovních her. Praha : Nakladatelství Karolinum, 2009. VELENSKÝ, M., KARGER, J. Basketbal. Praha : Grada publishing, 2000. VELENSKÝ, M. a kol. Průpravné hry. Praha : Karolinum, 2005. VELENSKÝ, M. Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež. Praha : Karolinum, 2008. VELENSKÝ, M., KAPRÁLEK, T. Děti a basketbal? Nechme je hrát! Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 78, č. 3/2012, s. 29-35. VELENSKÝ, M. Jak na základy obrany v basketbale dětí. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 79, č. 3/2013, s. 26-30 (I. část), ročník 79, č. 4/2013, s. 28-33 (II. část), VELENSKÝ, M. Náměty pro vyučování a učení sportovním hrám ve školní tělesné výchově. Česká kinantropologie, ročník 19/2015, 4/15, s. 77-84. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (31.01.2019)
1. Rekapitulace základních pojmů v teorii a didaktice basketbalu. 2. - 3. Rekapitulace obsahu teorie a didaktiky herních činností jednotlivce. 4. - 5. Rekapitulace obsahu teorie a didaktiky herních kombinací. 6. - 7. Rekapitulace obsahu teorie a didaktiky herních systémů. 8. Diagnostikování (hodnocení) výkonu v tréninkovém procesu a v utkání. 9. Kvantitativní analýzy herního výkonu. 10. Kvalitativní analýzy herního výkonu. 11. Testování. Význam a interpretace v kontextu herního výkonu. 12. Testování v laboratorních podmínkách. 13. Kondiční trénink v aspektech rozvoje a kultivace herního výkonu. 14. Shrnutí problematiky studia specializace v kontextu integrované praxe. |