|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (18.11.2010)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (18.11.2010)
BUCHTEL, J. Teorie a didaktika volejbalu. Praha : Karolinum, 2006. BUZEK, M, PROCHÁZKA, L. Česká fotbalová škola. Praha : Olympia, 1999. TŮMA, M., TKADLEC, J. Hry s míčem pro děti. Praha : Grada Publishing, 2010 VELENSKÝ, M. Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež. Praha : Karolinum, 2008.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (18.11.2010)
Účast ve výuce. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavel Frýbort, Ph.D. (18.11.2010)
1. Vstup do problematiky, cíle a záměry sportovního tréninku dětí a mládeže, pojetí výkonu ve sportovních hrách, didaktický proces ve sportovním tréninku, rozvoj a kultivace herního výkonu dětí/mládeže v zásadách přiměřenosti a zdravého rozumu. 2. Všestranná pohybová příprava jako součást učebního procesu, význam z hlediska požadavků na rozvoj a kultivaci individuálního herního výkonu. 3. Variabilní praxe (původ a podstata) jako jeden ze základních předpokladů efektivity učebního procesu. 4. K možnostem uplatnění sportovně herního učiva u dětí mladšího školního věku. 5. Dovednostně kondiční předpoklady pro rozvoj a kultivaci herního výkonu, význam speciálních běžeckých cvičení. 6. Dovednostně kondiční předpoklady pro rozvoj a kultivaci herního výkonu, význam speciálních odrazových cvičení. 7. Výklad pojmu ?agility?. Význam a aplikace 8. Vytváření podmínek pro učení herním činnostem jednotlivce individuálního typu. 9. Vytváření podmínek pro učení herním činnostem jednotlivce vztahového typu. 10. Rozvoj tzv. herního myšlení u dětí a mládeže, 11. Herní dovednosti (jednotlivců) jako významný prvek v předpokladech budování součinnosti celého družstva. 12. Význam regenerace, kompenzační cvičení ve sportovním tréninku dětí a mládeže. 13. Diagnostika, diagnostikování herního výkonu dětí a mládeže. 14. Rekapitulace, závěrečná lekce.
|