|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (19.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (21.10.2023)
Záměrem předmětu je získání znalostí a dovedností, umožňujících profesionální zapojení do obchodování v oblasti sportu. Výstupy učení představují v konkrétní podobě ucelený soubor vědomostí, znalostí a dovedností, které má absolvent studia předmětu zvládnout v reálných situacích vyjednávání, nakupování a prodeji zboží a služeb na současném sportovním trhu. Jedná se zejména o schopnost zodpovědět a řešit následující otázky a problémy:
Po absolvování předmětu má student prokázat ucelené znalosti pro obchodní činnost ve sportu, stejně jako schopnost aplikovat prodejní dovednosti v praxi. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (19.09.2020)
Požadavky na zkoušku:
písemný test, podmínka dosažení: 70% úspěšnost v písemném testu |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (15.01.2019)
Povinná literatura: KHELEROVÁ,V. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha: Grada Publishing,a.s. 2006.144 s. ISBN 80-247-1677-1 HIEROLD, E. Rétorika a prezentace. Praha: Grada Publishing,a.s. 2007. 392s.ISBN 80-247-0782-9
Doporučená literatura: BRABEC, J. 33 základních dovedností pro obchodní jednání. Brno, Computer Press, a.s. 2007 106 s. ISBN: 80-722-6987-9 GRETZ,K.F.,DROZDECK,S.,R Psychologie prodeje. Praha: Victoria Publishing,a.s. 1992. 312s. ISBN 80-85605-03-1 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (19.09.2020)
Požadavky na zkoušku:
písemný test, podmínka dosažení: 70% úspěšnost v písemném testu |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (15.01.2019)
Přednášky: 1. Osobnost úspěšného prodejce 2. Osobní a firemní image 3. Struktura obchodního procesu, AIDAS 4. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu 5. Diagnóza, kladení otázek, metoda SPIN 6. Nákupní signály a diagnóza pomocí „mystery shoppingu“ 7. Zásady přesvědčování, pořadí informací, informační nárazní atp. 8. Ovlivňování a argumentace 9. Výhody a užitky, prezentace užitku 10. Týmová role a spolupráce v obchodním týmu 11. Techniky uzavírání obchodu: ABC, nepřímé uzavírání, přímé uzavírání obchodu. 12. Zvládání námitek a dodatečný prodej 13. Zásady obchodní prezentace, specifika 14. Udržování vztahů a transakce |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (01.11.2020)
Pro výuku, předávání informací, studijních materiálů a odborností bude využito následujících prostředků a forem: a) On -line výuka z učebny podle rozvrhu s využitím komunikační platformy ZOOM (studenti doma, učitel v učebně). b) Pro distribuci studijních materiálů či testování bude využita platforma MOODLE (přihlášení v SIS). c) Komunikace se studenty prostřednictvím e-mailů z domova. d) Konzultace telefonicky.
ad a) Vladimír Janák is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Psychologie obchodu Time: This is a recurring meeting Meet anytime
Join Zoom Meeting https://zoom.us/j/92709592577?pwd=Uk9QVzRYQUhOUDYyUnZQTXF1aytmdz09
Meeting ID: 927 0959 2577 Passcode: b5G7pk
supl magistry Kaprálkové na:
https://zoom.us/j/93038189120?pwd=V2FMbHBCM0hGSUpDajJYemtoUG9Ldz09 Meeting ID: 930 3818 9120 Passcode: PMNG147N |