|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (13.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (08.11.2023)
Studenti budou schopni přemýšlet v základních ekonomických relacích aplikovaných na oblast sportu. Dále budou schopni pomáhat v rámci managementu a marketingu v klubech, ve kterých trenérsky působí. Získané dovednosti v oblasti managementu uplatní také při své trenérské praxi, což jim pomůže například lépe řídit a systematizovat tréninkové jednotky či definovat cíle. Student po absolutoriu předmětu umí, získá tedy vědomosti umožňující:
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (13.01.2021)
Požadavky na zápočet:
‣ Prezentace projektu
‣ Písemná verze projektu
Požadavky na zkoušku:
‣ Ústní / písemná zkouška |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (20.01.2021)
Základní studijní literatura: ARMSTRONG, M., TAYLOR, S., Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice.. 15. ed. London: Koganpage, 2020. 394 p. ISBN 978-1-78966-103-3. FOTR, J., ŠVECOVÁ, L. a kolektiv. Manažerské rozhodování: postupy, metody a nástroje. 3.vyd. Praha: Ekopress, 2016. 474 s. ISBN 978-80-87865-33-0. CHELLADURAI, P.. A personal journey in theorizing in sport management. Sport Management Review, 2013, 16.1: 22-28. KRAFT, J. Ekonomie I: pro neekonomické studijní obory. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018. 193 s. ISBN 978-80-7494-402-4. NOVÁ, J. a kolektiv. Management, marketing a ekonomika sportu. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016.284 s. ISBN 978-80-210-8346-2. NOVOTNÝ, J. Sport v ekonomice. Praha: Wolters Kluwer, 2011. 512 s. ISBN 978-80-7357-666-0. ŠÍMA, J. Ekonomika evropských profesionálních fotbalových klubů a soutěží. Praha: Ekopress., 2019. 145 s.. ISBN 978-80-87865-58-3. ŠÍMA, J. Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2016. 113 s. ISBN 978-80-246-3326-8. VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2012. 71 s. ISBN 978-80-246-2027-5.
Doporučená studijní literatura: ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9. BLAŽEK, L. Management: organizování, rozhodování, ovlivňování. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. 224 s. ISBN 978-80-247-4429-2. HOE, R., SMITH, A.C.T., NICHOLSON, M., STEWART, B . Sport management: principles and applications. 5. ed. London: Routledge, 2018. 394 p. ISBN 978-0-8153-8517-2. KUNZ, V. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. 1. vyd. Praha: Grada, 2018. 176 s. ISBN 978-80-247-3772-0. LUSSIER, N. R., KIMBALL, C. D. Applied sport management skills. 2. ed. Champaign: Human Kinetics, 2014. 521 p. ISBN 978-1-4504-3415-7. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (13.01.2021)
Požadavky na zápočet:
‣ Prezentace projektu
‣ Písemná verze projektu
Požadavky na zkoušku:
‣ Ústní / písemná zkouška |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (20.01.2021)
1. Setkání
2. Setkání
3. Setkání
4. Setkání
5. Setkání
6. Setkání
7. Setkání
8. Setkání
9. Setkání
10. Setkání
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (06.02.2021)
V případě distanční výuky (např. COVID-19) bude k předávání informací, znalostí a odborností využito on-line komunikační platformy ZOOM (přihlášení pomocí odkazu – distribuce e-mail). Dále pro případnou distribuci materiálů či testování bude využito platformy MOODLE (přihlášení skrze SIS).
Kurz Moodle: Ekonomie, ekonomika a management sportu | prezenční studium
ZOOM přednášky: https://cesnet.zoom.us/j/91559882468 Meeting ID: 915 5988 2468
|