PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
CJ I - Sport 2 (angličtina/němčina) - PJAZ188
Anglický název: CJ - Sport 2 (English/German)
Zajišťuje: Katedra managementu sportu (51-300100)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2022
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (0)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Garant: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D.
Anotace -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (28.11.2022)
Předmět navazuje na znalosti základů managementu a základů v oblasti managementu ve sportu. Dále je systematicky pracováno s principy jednotlivých manažerských funkcí, které si během seminářů studenti osvojují. Tento seminář si klade za cíl umožnit studentům pochopit význam manažerské práce a prakticky si je, v rámci projektové činnosti, vyzkoušet.
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (17.01.2023)

Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:

  • aplikovat získané vědomosti a znalosti na praktické úkoly z oblasti managementu sportu
  • efektivní týmové práce v rámci jednotlivých manažerských funkcí
  • systematicky řešit manažerské úlohy a následně je kvalifikovaně prezentovat
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (17.01.2023)

Požadavky na klasifikovaný zápočet:

  • zpracování skupinových úkolů během seminářů
  • zpracování a prezentace skupinového projektu
  • písemný test (seminář z managementu + základní management)
  • docházka na semináře
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (17.01.2023)

FOTR, J., et al. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2. aktualizované a doplněné vydání. 2020.

GRASSEOVA, M. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení (2. vyd.). Brno: BizBooks, 2012.

ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. Vydání 2020 s podporou výzkumného záměru UK FTVS Q19. Praha: Ekopress, 2020. 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0.

VODÁĆEK, L., VODÁĆKOVÁ, O. Management. Teorie a praxe v informační společnosti. Praha: Management Press, 2001. 313 s. ISBN 80-7261-041-4.

KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993. 659 s. ISBN 80-7014-034-8.

Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (17.01.2023)
  1. Úvod do semináře z managementu
  2. Organizování
  3. Organizační struktury
  4. Výběr a rozmisťování pracovníků
  5. Výběr a rozmisťování pracovníků
  6. Leadership
  7. Hodnocení a odměňování pracovníků
  8. Kontrolování
  9. Příprava skupinového projektu
  10. Příprava skupinového projektu
  11. Prezentace skupinových projektů
  12. Prezentace skupinových projektů
  13. Prezentace skupinových projektů
  14. Písemný test (řádný test)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK