|
|
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
|
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
Primárním cílem předmětu je, aby studenti získali relevantní informace o vybraných projevech nekázně v dnešní škole a orientovali se v odborné literatuře vztahující se k dané problematice. Sekundárním cílem je, aby studenti byli schopni řešit konkrétní typy neukázněného, problémového, nespolupracujícího, resp. rušivého chování dětí a mládeže ve školách |
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
BENDL, S. Školní kázeň: metody a strategie. Praha : ISV, 2001. ISBN 80-85866-80-3. BENDL, S. Prevence a řešení šikany ve škole. Praha : ISV, 2003. ISBN 80-86642-08-9. BENDL,S. Kázeňské problémy ve škole. Praha : Triton, 2004. BŮŽEK, A.; MICHALÍK, J. Informatorium (nejen) o právech dítěte se zřetelem k otázkám výchovy a vzdělávání. Olomouc : UP, 2000. ISBN 80-244-0054-5. CANGELOSI, J.S. Strategie řízení třídy. Praha : Portál, 1994. ISBN 80-7178-014-6. JEDLIČKA, R.; KOŤA, J. Analýza a prevence sociálně patologických jevů u dětí a mládeže. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-555-8.
KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-513-X.
LAZAROVÁ, B. První pomoc při řešení výchovných problémů. Praha : Strom, 1998. ISBN 80-86106-00-4.
ONDRÁČEK, F. Františku, přestaň konečně zlobit, nebo... Praha : ISV, 2003. ISBN 80-86642-18-6. PAŘÍZEK, V. Učitel v nezvyklé školní situaci. Praha : SPN, 1990. ISBN 80-04-23897-1. |
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
Prostudovat 1 knihu ze seznamu studijní literatury a napsat na ni recenzi. |
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
1. Dobová a společenská podmíněnost výchovných problémů, 2. Výchovné problémy v současné škole, 3. Příčiny problémového chování žáků, 4. Metody zjišťování příčin problémového chování žáků, 5. Prevence a řešení problémového chování žáků. |