PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Seminář k závěrečné práci - OPVY14003
Anglický název: Seminar to final thesis
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2013
Semestr: zimní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 8 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
V rámci předmětu získají studenti teoretické vědomosti a praktické dovednosti nezbytné pro přípravu a vlastní zpracování závěrečné práce. Seznámí se s různými přístupy ke zpracování odborného textu. Získají přehled o základních výzkumných metodách a dovednost s nimi pracovat.
Cíl předmětu
Poslední úprava: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2010)

Cílem předmětu je poskytnout posluchačům základní přehled o stavbě, fungování a vývoji lidského organismu.

Literatura
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)

GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000.

HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0458-3.

SPOUSTA, V.; Vádemékum autora odborné a vědecké práce (se zaměřením na práce pedagogické). Brno: Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-210-2387-2.

Literatura k distančnímu studiu:
ŠVINGALOVÁ, D. Metodické pokyny pro zpracování bakalářských prací. Liberec: Technická Univerzita, 2003

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2010)

Požadavky ke zkoušce: posluchači prokáží znalost zadané odborné literatury v rozsahu sylabu.

Sylabus -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
  • charakteristika základních typů pedagogického výzkumu;
  • charakteristika metod pedagogického, psychologického a sociologického výzkumu;
  • hlediska pro výběr vhodných témat závěrečných prací;
  • charakteristika postupných kroků při přípravě závěrečné práce;
  • práce s odbornou literaturou;
  • jazyková stránka zpracování odborných textů;

obsahová a formální stránka závěrečné práce.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK