|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Mácha (28.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Mácha (28.01.2022)
Cílem kurzu je seznámit posluchače s organizací a řízením školství z pohledu pedagogického pracovníka všech úrovní. Důraz je kladen na propojení praktických zkušeností pedagogického pracovníka s právními předpisy a jejich využití při práci a rozhodování i v případě, že nebude směřovat k řídící funkci. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Mácha (25.01.2022)
V případě distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Mácha (28.01.2022)
CHVÁL, M.: Na naší škole nám záleží, Praha: Portál, 2018 LHOTKOVÁ,I., TROJAN,V., KITZBERGER,J.: Kompetence řídících pracovníků ve školství, Praha: Wolters Kluwer, 2012 TROJANOVÁ, I.: Vedení lidí ve školách a školských zařízeních, Praha: Wolters Kluwer, 2017 TROJAN, V., TROJANOVÁ, I., TRUNDA, J.: Vybrané kapitoly ze školského managementu pro učitele. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2015 Kritéria kvaitní školy v aktuálním znění (www.csicr.cz) Další aktuální materiály zadané během prezenční výuky |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Mácha (28.01.2022)
Požadavky zakončení předmětu: obhajoba portfolia, kromě řádného termínu jsou možné dva opravné |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Mácha (28.01.2022)
- Osobnost řídícího pedagogického pracovníka. |