|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (21.09.2023)
COHEN, Louis. Research methods in education. London: C. Helm, 1984. ISBN 0-7099-0217-4. Hendl, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Portál, 2005. OPEN ACCESS: Digitální repozitář UK: Gajdošíková,P.: Metoda Artografie in Fenomén architektury ve vlastní výtvarné práci. https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/116498/140081927.pdf?sequence=5&isAllowed=y Výzkumné metody v projektu Horizon2020 AMASS: https://amassproject.weebly.com/: Raphael Vella & Margerita Pulè (Editors): Conducting Participatory Art Projects: A practical Toolkit. IRWIN, RITA L. & SPRINGGAY, S. (2008). A/r/tography as practicebasedresearch. In M. Cahnmann & R. Siegesmund (Eds.). Arts-basedresearch in education: Foundationsforpractice (pp. 103-124). New York: Routledge. Základní literatura je k dispozici v Knihovně PedF UK, Knihovně Uměleckoprůmyslového muzea, Knihovně Celetná FF UK, na online databázích oborových časopisů IJETA (International Journal for Education through Art/ https://www.intellectbooks.com/), IJADE (International Journal of Art & Design Education/ https://onlinelibrary.wiley.com/). |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (21.09.2023)
zápočet Hodnocení průběžných aktivit v semstru, sleduje vazby na didaktiku VV 2 |