|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (01.08.2019)
|
|
|||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: PaedDr. Zuzana Liptáková, Ph.D. (25.04.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (04.09.2023)
AZIMOV, E. G. Informacionno-komunikacionnyje technologii v prepodavaniji russkogo jazyka kak inostrannogo. Moskva : Russkij jazyk. Kursy, 2012. ISBN 978-5-88337-283-3. KIREJCEVA, A. N. Azbuka testirovanija. Sankt-Peterburg : Zlatoust, 2013. ISBN 978-5-86547-637-5. KONSTANTINOVA, L., PRONINA, E., ZUBAREVA, Ju. Elektronnyj učebnik RKI: Sovremennyj obrazovatelnyj resurs novogo pokojenija. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2014. ISBN 978-3-659-66031-3. RIES, L., KOLLÁROVÁ, E. (eds.) Svět cizích jazyků dnes: Inovační trendy v cizojazyčné výuce. Bratislava : DIDAKTIS, 2004. ISBN 80-89160-11-5. ROZBOUDOVÁ, L., KONEČNÝ, J. Sovremennaja didaktika russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo: jazykovyje sredstva. Praha: Karolinum, 2018. ISBN 978-80-246-4277-2. ROZBOUDOVÁ, L. Sovremennaja didaktika russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo: rečevyje umenija. Praha: Karolinum, 2020. ISBN 978-80-246-4635-0. ROZBOUDOVÁ, L., KONEČNÝ, J. Sovremennaja didaktika russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo: izbrannyje aspekty obučenija russkomu jazyku v češskoj obrazovatelnoj srede. Praha: Karolinum, 2021. ISBN 978-80-246-5073-3. ŠČUKIN, A. N. Russkij jazyk kak inostrannyj: osnovy učebnikovedenija. Moskva : Izdatelstvo IKAR, 2018. ISBN 978-5-7974-0605-1. ŠIBKO, N. L. Obščije voprosy metodiki prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo. Sankt-Peterburg : Zlatoust, 2014. ISBN 978-5-86547-736-5. Odborné články v didakticky orientovaných periodických i neperiodických publikacích (tištěných i online). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (09.09.2022)
Vzhledem k účasti studentů na pedagogických praxích a zrušení části výuky v průběhu měsíce listopadu je přímá výuka realizována v rozsahu 3 hodiny / týden seminář. S ohledem na obsahovou náplň předmětu může být část výuky realizována také hybridní či online formou, a to zejména s cílem, aby si studenti prakticky vyzkoušeli práci v některém z online výukových prostředí. Obsahově bude výuka vycházet z témat uvedených v anotaci. Semináře budou zaměřeny prakticky a jejich cílem bude rozvíjet zejména praktické dovednosti aplikovat poznatky z dřívějších didakticky orientovaných předmětů do praxe. Studentům budou průběžně zadávány úkoly, které budou společně na seminářích prezentovány, vyhodnocovány a reflektovány. Důraz bude kladen na zapojování moderních technologií jak do procesu plánování, přípravy i realizace úkolů. V souladu s novým RVP ZV bude kladen důraz na to, aby byli studenti schopni v rámci své budoucí profese rozvíjet digitální kompetenci žáků základních i středních škol. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (09.09.2022)
Předpokládá se znalost látky probírané v rámci didaktických předmětů (zejména Oborová didaktika RJ 1 a 2) v předcházejících semestrech. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (04.09.2023)
Předmět je zakonče zápočtem. Zápočet získají studenti, kteří:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (03.08.2019)
|