|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Kateřina Fibigerová, Ph.D. (28.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (09.04.2020)
BLAGG, N. Can we teach intelligence? Lawrence Erlbaum Associates: New Jersey, 1991. MÁLKOVÁ, G. Zprostředkované učení. Portál: Praha, 2009. MALKOVÁ, G. Umění zprostředkovaného učení. Togga: Praha, 2008. FEUERSTEIN, R., FEUERSTEIN, R. S., FALIK, L., & RAND, Y. (2014). Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti: Feuersteinův program instrumentálního obohacení. Praha: Karolinum. FEUERSTEIN, R., FALIK, L.H., FEUERSTEIN, L.S. BOHÁC, K. Myslet nahlas - mluvit nahlas. Portál: Praha. 2017. KREJČOVÁ, L. Žáci potřebují přemýšlet. Portál: Praha, 2013. VYGOTSKÝ, L. S. Myšlení a řeč. Portál: Praha, 2004. - Kapitoly o zóně nejbližšího vývoje (Vztah učení a vývoje) |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. (02.02.2020)
Podmínkou k zakončení předmětu je 75% docházka a odevzdaná seminární práce studenta na zadané téma. |