|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. (15.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. (15.09.2021)
Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy aplikované psychologie ve firemním prostředí. Studenti by měli získat znalosti realizace a užití assessment centra zejména s ohledem na jednotlivé nástroje a celkovou konstrukci assessment centra. Dále se seznámi s principy profesního a osobního rozvoje zaměstnanců (např. školení měkkých dovedností, řešení konfliktu v týmu, kariérové poradenství jednotlivcům, služby osychologické podpory zaměstnancům apod.). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. (15.09.2021)
Účast na kurzu: 13 hodin Příprava na závěrečný test: 10 hodin Příprava na seminář: 5 hodin (vyhledávání případových studií pro analýzu během semináře) Samostudium literatury: 2 hodiny Práce se studijními materiály: 2 hodiny
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (04.02.2020)
Riegel, K. (2007). Ekonomická psychologie. Grada Publishing as.
Pečenka, P. (2013). Interkulturní aspekty spolupráce v mezinárodní firmě. Sociálně psychologické zřetele. Psychologie pro praxi, (1-2), 43-55.
Arnold, J., Silvester, J., Patterson, F., Robertson, I., COOPER, C., & BURNES, B. (2007). Psychologie práce: pro manažery a personalisty.
Wagnerova, I. (2011), Psychologie práce a organizace, Grada
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D. (15.09.2021)
1. Výběr zaměstnanců: kompetenční model, nástroje výběru, assessment centre, diagnostika pracovního potenciálu dle typizovaných pracovních pozic, behaviorální interview. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (04.02.2020)
Pro získání zápočtu je třeba splnit povinnou docházku na přednášky (max. 1 neomluvená absence za semestr). |