|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Marek Fapšo, Ph.D. (20.02.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (15.08.2019)
Cílem souvislé praxe na ZŠ je zapojení studenta učitelství do procesu školního vzdělávání skrze náslechy, pozorování a následně vedení vlastních vyučovacích hodin za přítomnosti vedoucího učitele, který studentovi poskytuje zpětnou vazbu. |
|
||||||||||||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (21.01.2022)
Příprava na výuku
Plnění předmětu
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (21.01.2022)
Povinná literatura CANGELOSI, James S. Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-650-6. KYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0052-9. STARÝ, Karel a Veronika LAUFKOVÁ. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1001-6. Doporučená literatura ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7. GINNIS, Paul. Efektivní výukové nástroje pro učitele: strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka. Praha: Edulab, 2017. ISBN 978-80-906082-6-9. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Marek Fapšo, Ph.D. (22.02.2023)
|