|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (05.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. (16.08.2019)
Souvislá pedagogická praxe umožňuje:
rozbory vyučovacího procesu a zadávaných úkolů s fakultními učiteli a oborovými didaktiky,
proces a produkt v hudební výchově – vokální činnosti, instrumentální činnosti, hudebně pohybové činnosti,
hodnocení a klasifikace hudebních činností žáků,
řešení výchovně vzdělávacích situací v procesu hudební výchovy,
práci se žáky se speciálními potřebami či mimořádně nadanými žáky,
seznámení s rámcově vzdělávacími programy jednotlivých typů škol a jejich následné promítnutí do tematických okruhů vyučovaného předmětu. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (05.10.2020)
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. (19.09.2 Rámcový vzdělávací program pro střední vzdělávání HRABAL, Vladimír a Isabella PAVELKOVÁ. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. MAZÁČOVÁ, Nataša. Základní informace o obsahovém zaměření a organizaci pedagogických praxí ve studiu učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně základní školy a střední školy. NELEŠOVSKÁ, Alena - SVOBODOVÁ, Jana. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. ISBN80-244-0171-1. PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení: perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha: Univerzita Karlova, 2002. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2014. ISBN 978-80-7290-673-4. PODLAHOVÁ, Libuše. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998. ISBN 80-7076-793-7. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999. STARÝ, K.; LAUFKOVÁ,V. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ŠEĎOVÁ, K.; ŠVAŘÍČEK, R. Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál, 2012. ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R. Jak se učitelé učí: Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. Brno: MU 2016. TOMKOVÁ, A., SPILKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M. a kol. Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnotící arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012.
Spruce, G. Teaching Music in Secondary Schools. London : Psychology Press, 2002. 233 pp. ISBN 0-415-26234-8. Evans, J. A practical guide to teaching music in the secondary school. Oxon : Routledge, 2009. ISBN 978-0-415-48258-5. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. (10.09.2022)
Absolvování praxe - odučit potřebné množství hodin, účast na povinných konzultacích, které vyučující vypisuje předem mailem nebo formou oznámení na nástěnce KHV, účast na vstupní konzultaci, kde vyučující podává veškeré informace k danému předmětu. V závěru praxe odevzdá student Dohodu o provedení práce, Po samostatném absolvování kurzu si studenti sami vygenerují certifikát, který potvrzuje úspěšné splnění podmínek kurzu a poté jej předloží vyučujícímu. Certifikát může sloužit studentům také jako doklad o absolvování, pokud tato školení požaduje škola, na které je student na praxi. |