|
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (19.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (12.02.2024)
Přímá výuka: 24 hodin Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 1 hodina (Celkem 10h) Samostudium literatury a práce se studijními materiály (za semestr): 10 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr): 15 hodin Příprava reflektivního portfolia: 15 hodin |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (19.01.2024)
Povinná literatura: Bourriaud, N. (2004) Postprodukce. Praha: Tranzit. DYLAN, W., LEAHYOVÁ, S. Zavádění formativního hodnocení. Čtení pomáhá a EDUkační LABoratoř, z.s. 2016
STARÝ, Karel; CHVÁL, Martin a LAUFKOVÁ, Veronika (Eds.). Hodnocení pro učení (e-book). Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022. ISBN 978-80-7603-365-8. Novotná, M. Fremlová, V. (2021) Neviditelní, kteří ukazují a vyprávějí. Praha: Výtvarná výchova 61 (1-2), s. 6-29 Novotná, M. (2019) Portfolio jako nástroj reflexe ve výtvarné výchově. Praha: Výtvarná výchova 60 (1-2), s. 22-37. Sekula, A. (2004). Výklad archivu. In Císař, K. (ed.) Co je to fotografie? Praha: Hermann a synové. Doporučená literatura: BUZAN, T. Myšlenkové mapy. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2011. 216 s. ISBN 978-80-251-2910-4. Korthagen, F., Kessels, J., Koster, B., Lagerwerf, D. & Wubbels, T. (2011). Didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido. Mirzoeff, N. (2012) Úvod do vizuální kultury. Praha: Academia. Schӧn, D. (1983) Reflective practioner. How profesional think in action. New York: Basic Books. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (12.02.2024)
prezentace reflektivního portfolia |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (20.01.2023)
Co to je portfolio a k čemu slouží? Struktura profesního portfolia a jeho reflexe, třídění, mapování klíčových témat Hledání výtvarné formy portfolia Formativní hodnocení ve VV Výtvarné portfolio ve škole. Učitelovo pojetí výuky VV. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (12.02.2024)
Zkouška: prezentace průběžné podoby reflektivního portfolia |