Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Návaznost na teoretické disciplíny, hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ, funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování všech učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacícho procesu.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Links to theoretical disciplines, observation and observation of primary school teachers, preparation for current and prospective needs of elementary schools, functions of continuous practice - motivation, specialization, qualification. Practical verification of all teaching skills. Organization and administration of the teaching process.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Cílem předmětu je ověření všech učitelských dovedností v praxi včetně organizace a administrativy vyučovacícho procesu.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
The aim of the course is to verify all teaching skills in practice, including the organization and administration of the teaching process.
Deskriptory
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (08.02.2022)
Přímá výuka 36 hodin
Příprava na výuku 30 hodin
Zpracování pedagogických materiálů na zápočet 10 hodin
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Platné RVP
Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000.
Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998.
Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997.
Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998.
Sylabus -
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, Příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ. Funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacího procesu. Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Teaching and Listening of Teaching Teachers, Preparing for Present and Perspective Needs of Primary Schools.Continuous practice - motivation, specialization, qualification.Teaching skills in practice.Organization and administration of the teaching process.Credit requirements - preparation for lessons, students' outputs, submission of all requisites.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (28.05.2019)
Requirements for fulfilling the subject (credit or exams) are clearly based on the content of the syllabus, annotation and studied list of literature in the description of the subject in the SIS and are further specified by the teacher at the beginning of the semester.