|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (05.09.2023)
Povinná studijní literatura: TAGLIANTE, C. La classe de langue. Paris : CLE International, 2006. ISBN 2-09-033068-6 (br.) VANTHIER, H. : L'enseignement aux enfants en classe de langue. Paris : CLE International, 2009. ISBN 978-2-09-035348-8 BERTOCCHINI, P., CONSTANZO, E. Manuel de formation pratique pour professeur de FLE. Paris : CLE International, 2008. ISBN 978-2-09-035379-2 (br.)
Doporučená studijní literatura: CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Grenoble : PUG, 2005. ISBN 2-7061-1301-4 (br.) (coll.) Conseil de l’Europe Cadre européen commun de références pour les langues : Apprendre, enseigner, évaluer. Conseil de l’Europe, 2001. ISBN 227805075-3 COURTILLON J. Élaborer un cours du FLE. Paris : Hachette FLE, 2014. ISBN 2-01-155214-1 (br.) Evropské jazykové portfolio pro žáky a žákyně ve věku 6-10 let v České republice. Praha: Fortuna, 2001. HENDRICH, J. a kol. Didaktika cizích jazyků. Praha : SPN, 1988. Mon premier Portfolio européen de langues. Paris : CIEP/ENS/Didier, 2010. ISBN 9782278064236 Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2013. Řada „Techniques et pratiques de classe“. Paris : CLE International. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (05.09.2023)
1. blok výuky (cca 1.-4. týden, před praxemi) – plánování výuky, struktura hodiny, didaktické nástroje a pomůcky, reflexe výuky na základě videonahrávek, nácvik observace, využití observačního materiálu a nástrojů, práce s učebnicí, tandemová výuka, role asistenta. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (05.09.2023)
Aktivní plnění úkolů z výuky. Maximálně 2 absence. Ústní část - Prezentace didaktického portfolia z praxe s teoretickým komentářem. Písemná část - Analýza didaktické situace formou přípravy a její reflexe. Maximálně dva oprávné pokusy. |