Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (29.01.2021)
Předmět Anglická konverzace II navazuje na Cizí jazyk – angličtina I, II, III. Předpokládaná vstupní úroveň dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky je B2. Studenti jsou vedeni k diskusi, ústní sumarizaci probíraných témat a vyjádření vlastního názoru k jejich obsahu. Diskusní témata jsou vybírána na základě anglicky psaného tisku a autentických nahrávek nebo videí (např. BBC). Hlavní kritérium výběru jazykového materiálu představuje jeho aktuálnost, zájmy studentů a spojitost s oblastí vzdělávání.
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (29.01.2021)
In this course, the students develop their oral skills with the emphasis on fluency. They are encouraged to discuss, summarize and express their opinions about selected topics.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (29.01.2021)
Cílem kurzu Anglická konverzace II je nadále prohlubovat a rozvíjet řečové dovednosti studentů v oblasti spontánního mluveného projevu s důrazem na jazykovou správnost, plynulost a pohotovost adekvátně reagovat v rozmanitých situacích.
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (29.01.2021)
The aim of this course is to complement the more formally structured English classes with something more experiential. The main emphasis will be on the fluency, adequacy and enjoyment of conversation and debate with the classmates and the teacher.
Deskriptory
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (07.02.2022)
Oxford Collocations Dictionary for students of English. Oxford: OUP, 2009. ISBN 978 0 19 4325387.
CARTER, R.; McCARTHY, M. Language as Discourse, Perspectives for Language Teaching. London: Routledge, 1993. ISBN 978-0582084247.
HUGHES, H.; MALLET, A. Successful Presentations DVD and Student's Book Pack. Oxford: OUP, 2012. ISBN 978-0-19-476835-1.
KELLER, E.; WARNER, S. T. Conversations Gambits. Real Conversation Practices. Ottawa: Language Teaching Publications (2nd edition), 1988. ISBN-13: 978-0906717592
KEHE, D.; KEHE, P. D. Conversation Strategies. Pair and Group Activities for Developing Communicative Competence. Brattleboro, Vermont: Pro Lingua Associates (3rd edition), 2014. ISBN-13: 978-0866473699.
WEISS, M. Presentation Skills. New York: Business Expert Press, 2015. ISBN 978-1606498767.
Oxford Collocations Dictionary for students of English. Oxford: OUP, 2009. ISBN 978 0 19 4325387.
CARTER, R.; McCARTHY, M. Language as Discourse, Perspectives for Language Teaching. London: Routledge, 1993. ISBN 978-0582084247.
HUGHES, H.; MALLET, A. Successful Presentations DVD and Student's Book Pack. Oxford: OUP, 2012. ISBN 978-0-19-476835-1.
KELLER, E.; WARNER, S. T. Conversations Gambits. Real Conversation Practices. Ottawa: Language Teaching Publications (2nd edition), 1988. ISBN-13: 978-0906717592
KEHE, D.; KEHE, P. D. Conversation Strategies. Pair and Group Activities for Developing Communicative Competence. Brattleboro, Vermont: Pro Lingua Associates (3rd edition), 2014. ISBN-13: 978-0866473699.
WEISS, M. Presentation Skills. New York: Business Expert Press, 2015. ISBN 978-1606498767.