|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (13.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (13.10.2020)
Cílem předmětu je prohloubit znalosti v oblasti speciální pedagogiky osob se sluchovým postižením. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (13.10.2020)
HÁDKOVÁ, Kateřina. (2016). Člověk se sluchovým postižením. Praha: PedF UK. ISBN 978-80-7290-619-2. HÁDKOVÁ, Kateřina. (2012). Vzdělávání žáků a studentů s kochleárním implantátem. Praha: PedF UK. ISBN 978-80-7290-618-5 LEONHARDT, Annette und Melanie POSPISCHIL. (2018) Internationale Ansätze zur schulischen Inklusion. Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn. ISBN 978-3-7815-5627-0. LEONHARDT, Annette. (2018) Inklusion im Förderschwerpunkt Hören. Verlag W. Kohlhammer, Stuttgart. ISBN 978-3-17-026888-3. MARSCHARK, Marc, LAMPROPOULOU, Venetta and Emmanouil K. SKORDILIS. (2016) Diversity in Deaf Education. Oxford University Press. ISBN 9780190493073. Odborná časopisecká literatura. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (13.10.2020)
1. Heterogenita osob se sluchovým postižením. 2. Sluchová protetika v současnosti i v historickém kontextu. 3. Implantační systémy a centra kochleárních implantací. 4. Diagnostika sluchových vad a úloha audiologie. 5. Rehabilitace a edukace osob se sluchovým postižením. 6. Komunikační systémy a komunikační kompetence osob se sluchovým postižením. 7. Zahraniční studie a jejich komparace se situací u nás. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (13.11.2023)
Výstupem je zkouška na základě analýzy vybrané zahraniční studie v rozsahu 10 stran. |