|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (12.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (12.02.2020)
Povinná literatura - vybrané kapitoly z: CARTER, Ronald a LONG, Michael N. Teaching Literature. Harlow: Longman, 1991. ISBN 0582-74628-0. COOK, Guy. Discourse and Literature. London: Oxford University Press, 1994. ISBN 0-19-437185-9. EAGLETON, Terry. Literary Theory – An Introduction. Oxford: Basil Blackwell, 1983. ISBN 0-631-13258-9. GRABE, William a STOLLER, Fredricka. L. Teaching and Researching Reading. Harlow: Pearson Education, 2002. ISBN 978-0-582-36995-5. HNÍK, Ondřej. Didaktika literatury: výzvy oboru. Praha: Karolinum, 2017. ISBN 9788024626260. KRAMSCH, Claire. Context and Culture in Language Teaching. Oxford: OUP, 1993. ISBN 0-19-437187-5. ISBN 978-80-7315-175-1. NEZKUSIL, Vladimír. Nástin didaktiky literární výchovy (čtyřletá gymnázia a třídy víceletých gymnázií). Z praxe pro praxi. Praha: Pedf UK, 2004. ISBN 80-7290-160-5. SHOWALTER, Elaine. Teaching Literature. Oxford: Blackwell Publishing, 2003. ISBN 0-631-22624-9. STERN, Hans H. Fundamental Concepts of Language Teaching: Historical and Interdisciplinary Perspectives on Applied Linguistic Research, Oxford: OUP, 1983. ISBN 9780194370653. ZIMA, Peter. V. Literární estetika. Olomouc: Votobia, 1998. ISBN 80-7198-329-2.
Doporučená literatura: BERTRAND, Yves. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5. CARROLI, Piera. Literature in Second Language Education. Enhancing the Role of Texts in Learning. London: Continuum, 2008. ISBN 978-0-8264-9916-5. GRELLET, Francoise. Developing Reading Skills. A Practical Guide to Reading Comprehension Exercises. Cambridge: Cambridge University Press, 1981. ISBN 0-521-28364-7. GREENALL, Simon a SWAN, Michael. Effective Reading. Reading Skills for Advanced Students. Cambridge: Cambridge University Press, 1986. ISBN 0-521-31760-6. INGARDEN, Roman. Umělecké dílo literární. Praha: Odeon, 1989. ISBN 80-207-0104-4. ISER, Wolfgang. The Act of Reading. A Theory of Aesthetic Response. Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 1980. ISBN 0-8018-2371-4. ISER, Wolfgang. The Implied Reader.Patterns of Communication in Prose Fiction from Bunyan to Becket. Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 1978. ISBN 0-8018-2150-9. CHODĚRA, Radomír. Didaktika cizích jazyků. Praha:Academia, 2006. ISBN 80-200-1213-3. Metodický portal RVP. Portal vzdělávání. [online]. [cit. 3.4.2018]. Dostupné z: http://www.rvp.cz/. MAŇÁK, Josef; JANÍK, Tomáš a ŠVEC, Vlastimil. Kurikulum v současné škole. Brno: Masarykova univerzita, 2008. MUKAŘOVSKÝ, Jan. Studie z poetiky. Praha: Odeon, 1982. MUKAŘOVSKÝ, Jan. Studie z estetiky. Praha: Odeon, 1966. NUTTALL, Christine. Teaching Reading Skills in a Foreign Language. Oxford: Heinemann, 1982. ISBN 0-435-28973-X. PEPRNÍK, Michal. Směry literární interpretace XX. století (texty, komentáře). Olomouc: FF UP, 2000. ISBN 80-244-0141-X. PROCHÁZKA, Martin. Literary Theory. An Historical Introduction. Praha: Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3006-9. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-11-3. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. [online]. Praha: MŠMT, 2017. [cit. 3.4.2018]. Dostupné z: http://www.nuv.cz/t/rvp-pro-zakladni-vzdelavani. SEIDELHOFER, Barbara. Controversies in Applied Linguistics. Oxford: OUP, 2003. ISBN 978-0194374446. SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. Praha: ISV nakladateltsví, 1999. ISBN 80-85866-33-1. WIDDOWSON, Henry G. Defining Issues in English Language Teaching. Oxford: OUP, 2003. ISBN 9780194374453. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (12.02.2020)
Seminární práce Odborná rozprava |