PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Digitální nástroje pro vzdělávání, tvorba vzdělávacích médií - OPBZ00119C
Anglický název: Digital tools for education, creation of educational media
Zajišťuje: Studijní oddělení (41-STUD)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, Zk [HS]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (05.10.2022)
1) Vývoj tématu (Creative Idea) V této úvodní části se pokoušíme iniciovat a vyvinout silnou a přesvědčivou myšlenku / téma projektu, a rozhodnout se o žánru a cílové skupině projektu. 2) Vývoj tématu (Creative Idea) II Dále rozvineme volbu tématu, a to v aspektech kreativních. 3) Vývoj tématu (Creative Idea) III Nyní probereme tvorbu / volbu tématu z hledisek marketingových. 4) Vývoj námětu V této části je nutné přejít od úvodního tématu (Creative Idea) k námětu. Tvorba námětu je veledůležitým dalším krokem v tvůrčí práci, neboť dává tématu již rozpracovanou, konkrétní, autorskou podobu. Rozšířený námět lze již také autorskoprávně ochránit. Závěrečná prezentace námětu, alternativně Cover Letter. 5) Vývoj námětu II Další prezentace (nyní již oponovaných) rozšířených námětů, ve druhých, popř. třetích verzích. 6) Přípravné práce Přípravnými pracemi (pre-production) rozumíme tu část práce před realizací projektu, kdy je zapotřebí a. dokončit vývoj námětu a připravit (bodový) scénář b. připravit časový plán realizace projektu včetně plánu jeho propagace c. připravit rozpočet projektu včetně plánu financování jeho nákladů d. dát dohromady realizační a propagační tým (štáb) projektu. e. Bodový scénář, scénosled, scénář f. Rozpočet 7) Přípravné práce IV Natáčecí plán 8) Realizace, Distribuce U všech projektů chceme vidět rozpracovaný předběžný harmonogram jejich realizace a distribuce. Realizací rozumíme předběžný plán natáčecího a dokončovacího (postprodukčního) období, distribucí uvedení nejenom školní, ale ideálně i mimoškolní (zveřejnění festivalové, na sociálních sítích, v komerční či nekomerční distribuci televizní, VoD, v kině atp.). Nebojte se prosím být v tomto ohledu optimističtí, ambiciózní. 9) Marketingový plán, Propagace U všech projektů očekáváme stručnou představu o propagační strategii a cílové skupině pro komunikaci. 10) Závěr kurzu, výsledky práce V závěru kurzu prosím do poslední odevzdávky nahrajte všechny vaše přípravy v jejich finální podobě. Sem patří např. ppt prezentace projektu jako celku, popř. všechny další doprovodné soubory (např. videomoodbordy).
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (05.10.2022)

jednodenní seminář, zápočet za aktivní účast na semináři

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK