|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. MgA. Vojtěch Buchta (23.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Raudenský, Ph.D. (21.04.2021)
Cvičení: 2 hodiny Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 30 minut Samostudium literatury (za semestr): 20 hodin Práce se studijními materiály (za semestr): 20 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr): 30 hodin Plnění předmětu Seminární práce: 20 hodin Příprava na zápočet: 10 hodin |
|
||
Poslední úprava: Mgr. MgA. Vojtěch Buchta (23.01.2024)
MONACO, J.: Jak číst film: Svět filmů, médií a multimédií. Praha: Albatros, 2004. ISBN 80-00-0140-6 PLAZEWSKI,J.:Dějiny filmu. Praha: Academia, 2009 Liz Blazer, Animated Storytelling Frank Thomas, Ollie Johnston, The Illusion of Life: Disney Animation, 1997 Richard E. Williams, The Animator's Survival Kit, Faber & Faber, 2009 Don Norman, The Design of Everyday Things: Revised and Expanded Edition, 2013 Austin Shaw, Design for Motion: Fundamentals and Techniques of Motion Design, Routledge, 2019 R. Brian Stone, Leah Wahlin, The Theory and Practice of Motion Design: Critical Perspectives and Professional Practice McLUHAN, Marshall. Člověk, media a elektronická kultura. Výbor z celoživotního díla proroka a mága elektronického věku a elektronické revoluce. Dotisk 1. vyd. Brno: Jota, 2008. 420 s. ISBN 978-80-7217-128-6. STUNKEN Marita, CARTWRIGHT Lisa, Studia vizuální kultury, Praha, Portál s r.o. 2009, 462 s. ISBN 978-80-7367-556-1 BERGSTROM, Bo. Essentials of Visual Communication. 1. vyd. London: Laurence King Publishing Ltd. 2008. 240 s. ISBN 13: 978-1-85669-577-0. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. MgA. Vojtěch Buchta (23.01.2024)
Požadavky k zápočtu: Prezentace výstupu z některé z probíraných oblastí: Postprodukce digitálního videa 3D grafika Digitální animace Interaktivní projekty (jednoduché hratelné demo) |