PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Program řízené reflexe spec.pedagoga II. - OPBS1S114A
Anglický název: Supervised Reflection Program for Special Educators II.
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: zimní
E-Kredity: 5
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D.
Prerekvizity : OPBS1Q112A, OPBS1S107A
Je záměnnost pro: OKBS1S114A
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (16.10.2018)
O své praxi si vede student osobní záznamy. Při reflexi praxe pohovoří o aplikaci teoretických vědomostí do praxe. Orientace v odborné literatuře bude korespondovat s typem a druhem zvolené praxe. V semináři bude referovat o své pedagogické činnosti.
Deskriptory
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (02.10.2020)

 

Výuka bude probíhat dle rozvrhu pravidelným zadáváním  individuálních úkolů emailem,  které budou studenti pravidelně reflektovat  a na tyto reflexe budou dostávat  průběžnou zpětnou vazbu. Toto bude kombinováno dle přesných instrukcí a opět dle rozvrhu  s online setkáními prostřednictvím MS Teams

 

Literatura -
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (04.10.2018)

HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I.  Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7

MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol.  Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9

RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (16.10.2018)

V programu řízené reflexe bude zřejmé propojování mezioborových poznatků a souvislostí do praxe a vlastní přínos speciálně pedagogické činnosti studenta. O těchto skutečnostech bude student referovat na semináři. K udělení zápočtu je podmínkou i referování o vykonáváné praxi.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK