|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (28.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (14.02.2023)
V případě nařízené distanční výuky bude použita platforma TM Teams |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (28.01.2020)
FIALOVÁ, I., OPATŘILOVÁ, D., PROCHÁZKOVÁ, L. Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání.Brno: Paido,2012. ISBN978-80-7315-233-8. MUŽÁKOVÁ, M. Byly to naše děti. O fenoménu lásky a sounáležitosti k rodičům a jejich dětem s mentálním postižením v každodennosti totality. Praha: Pedagogická fakulta,UK. 2016, ISBN 978-80-72890-874-5. SLOWÍK, J. Speciální pedagogika, 2. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Grada, 2016. ISBN978-80-271-0095-8. Speciální pedagogika.Časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha: Pedagogická fakulta, UK, ISSN 1211-2720. TITZL,B. Postižený člověk ve společnosti. Praha: UK, 2000. ISBN 80-86039-90-0. VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7178-802-3. VÁGNEROVÁ, M., STRNADOVÁ, I., KREJČOVÁ, L. Náročné mateřství. Být matkou postiženého dítěte. Praha:UK,2009 Karolinum. ISBN 978-80-246-1616-2. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (14.02.2023)
|