|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (20.05.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (20.05.2020)
Cílem semináře je připravit studenta pro samostatné a nezávislé zpracování dosud nezkoumaného tématu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (20.05.2020)
MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic Vocabulary in use: 50 Units of Academic Vocabulary Reference and Practice: Self-study and Classroom Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-68939-7. WALLWORK, Adrian. English for Academic Research – Writing Exercises. London: Springer, 2013. ISBN 978-1461442974. BAILEY, Stephen. Academic Writing: A Handbook for International Students (3rd edition). London: Routledge, 2011. ISBN 978-0415595810. HOGUE, Ann. First Steps in Academic Writing (2nd edition). London: Longman, 2007. ISBN 978-0132414883. JORDAN, R. R. Academic Writing Course: Study Skills in English. 3rd ed. Harlow: Longman, 1999. ISBN 0-582-40019-8. STEPHENS, M. Longman Exam Skills: Proficiency Reading. London: Pearson English Language Teaching, 2002. ISBN 978-05-8252-997-7. + Dle tématu bakalářské práce. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (20.05.2020)
Individuální práce studenta s vedoucím bakalářské práce. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (20.05.2020)
Poté, co student zvolil téma své práce a získal základní přehled o pramenech a literatuře, je veden k vlastnímu zpracování tématu. Podle povahy bakalářské práce se volí metodika přístupu k pramenům a literatuře. Vytváří se základní rozvržení práce a provázaná struktura jejích jednotlivých částí. V dalším průběhu práce se struktura připravovaného díla, stejně jako okruh sledovaných otázek, přizpůsobují dosaženému stavu výzkumu. |